Pages - Menu

1 iulie 2013

Review : Crema de noapte regeneratoare Nivea Pure & Natural

Buna fetelor ! Astazi m-am gandit sa va vorbesc putin despre o crema achizitionata in urma cu 2 saptamani . Dupa cum vedeti si din titlu este vorba despre crema de noapte regeneratoare de la Nivea din gama Pure & Natural . Am ramas fara crema de noapte si cand am fost la niste cumparaturi prin Carrefour am gasit-o pe aceasta care era si la reducere,si am zis : de ce nu ?




Am folosit-o timp de 2 saptamani in fiecare seara pe tenul proaspat demachiat,curatat si tonifiat. Hidrateaza in profunzime,chiar simt o diferenta a texturii pielii dupa fiecare folosire. Pielea ramane mai fina,mai catifelata.
Nu am citit nici un review la aceasta crema,am luat-o la ghicite. Am un ten sensibil,nu suporta orice tip de produs,dar culmea ca de la aceasta crema nu am patit nimic,nici macar un mic cosulet. Din contra,tenul meu este mai luminos,mai sanatos vizibil !


Am tenul mixt si vreau sa zic ca nu mi-a ingrasat pielea deloc,ba chiar dimineata dupa ce imi curat fata si o tonifiez machiajul sta mult mai frumos si sebumul din zona T este diminuat . Nu este conceputa pentru asa ceva,doar regenereaza pielea,o hidrateaza si atat dar pentru mine a facut minuni :)) .


Are o textura cat de cat usoara,nu imi simt fata incarcata si imbacsita cum mi se mai intampla la alte creme hidratante de noapte. Intra in piele foarte repede si iti simti instant pielea mai hidratata. Nu este uleioasa si are un miros placut,deloc puternic. 
Din punctul meu de vedere este buna pentru orice tip de ten,chiar si pentru tenul gras. Si tenul gras are nevoie de hidratare(respectiv,cel mixt) deoarece daca nu este hidratat corespunzator si se usuca acesta este nevoit sa produca si mai mult sebum pentru a se hidrata singur,si nu cred ca ne dorim asta.

Ingrediente :
Aqua, Glycerin, Hydrogenated Vegetable Oil, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride,Alcohol Denat., Glyceryl Stearate Citrate, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Methylpropanediol, Dicaprylyl Ether, Panthenol, Cocoglycerides, Argania Spinosa Kernel Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Tocopherol, Xanthan Gum, Sodium Carbomer, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Linalool, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha- Isomethyl Ionone, Geraniol, Parfum.

Alcoolul este al 6-lea ingredient (cel cu rosu). Daca tenul vostru nu tolereaza acest ingredient eu zic sa nu o cumparati,mie personal nu mi-a facut nici o problema.

Cantitate : 50 ml .
Pret : 16 lei ( la reducere ),pana in 20 lei fara reducere.

O zi frumoasa va doresc ! :*
Pupici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...