Pages - Menu

6 iulie 2013

DIY : Camasa cu tinte

Buna ,

Astazi am revenit cu un nou proiect Do It Yourself , in care va voi arata cum ne putem face singure acasa o camasa cu tinte. Cred ca toate avem macar o camasa simpla alba care zace prin dulap ,nu ? Moda aceasta cu tinte aplicate pe diverse haine sau pantofi imi place la nebunie,cred ca da un alt aer outfit-ului,mai ... special . Cred ca ati vazut prin toate magazinele acest "trend",dar putem sa facem si noi si iesim mult mai ieftin, in plus, putem aranja tintele in cel fel dorim noi iar in felul acesta iese ceva original . Haideti sa n-o mai lungim cu vorbaraia si sa incepem !

Avem nevoie de :

- O camasa simpla alba ;

- Tinte ( eu am scos tintele de pe o curea care nu o mai foloseam ) ;



- Un patent sa strangem tintele bine ca sa fim sigure ca nu o sa se desprinda de material .
- Timp liber,atentie , rabdare si imaginatie !



Iar pasii sunt urmatorii :


Pentru acest model eu am ales sa folosesc 9 tinte pe care le-am prins bine sub forma de romb pe gulerul camasii . Voi puteti alege sa faceti orice model doriti,totul tine de imaginatie ! In caz ca le puneti gresit,le puteti scoate atent cu ceva ascutit dar sa fiti atente sa nu va accidentati ,lucrati incet si cu grija .  :)

Si camasa mea arata asa :






Nu a fost asa greu, nu-i asa ? :D 
Sper ca v-a placut DIY-ul de astazi si sper sa il incercati si voi .
Vi se pare interesanta ideea si doriti sa incercati si voi ? Aveti vreun articol de imbracaminte / incaltaminte cu tinte ? 
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii sau pe http://ask.fm/didiiblog .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor ! 
Pupici :* !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...