Pages - Menu

3 iulie 2013

DIY : Cum sa faci o baza pentru ochi

Buna,

Astazi am observat ca mi s-a terminat baza pentru fardurile de pleoape ,asa ca m-am gandit sa va arat si voua cum imi "prepar" eu propria baza acasa cu produse pe care cred ca orice fata le are . :)
Rolul unei baze pentru farduri este foarte important din punctul meu de vedere,intensifica culorile foarte mult . Eu folosesc aceasta baza de ... aproape jumatate de an si sunt foarte multumita de ea. Cand mi-o prepar,fac o cantitate cam cat sa ma ajunga pentru o luna . Pentru ca atat este termenul ei,si eu zic ca este mai mult decat suficient :D . In felul acesta nu mai trebuie sa dam bani pe baze scumpe de ochi,este foarte simplu de facut :). Sa incepem !




Aveti nevoie de : 
- Muuulte servetele / foi de hartie pentru ca se va face putina mizerie :) ;
- O pudra : fie ea compacta sau pulbere,ambele sunt bune ;
- Un recipient gol in care vom depozita baza pentru ochi : eu folosesc o cutiuta care mi-a ramas de la un vechi fard de pleoape de la Rimmel,am curatat si dezinfectat bine cutiuta si este numai buna de folosit :),puteti face la fel daca nu aveti un recipient gol ;
- Fond de ten ; 
- O lingura ;
- O bricheta / lumanare ;
- Luciu de buze : de preferat sa fie incolor,dar eu cum nu am este perfect si acesta (e o culoare nude,deci nu se observa pe pleoapa);
- Un corector : aici ar fii perfect daca aveti unul lichid,este mai putina "munca",dar eu cum nu am ma descurc si cu acesta :)) .
- Un betisor / o scobitoare pentru a amesteca.

1. Eu am inceput cu corectorul pentru ca trebuie sa-l fac lichid,am taiat o bucatica foarte mica din stick si l-am pus in lingura,am tinut lingura deasupra brichetei pentru a se topi corectorul ca sa ajunga in stare lichida,sper ca explic bine :))  : Voi daca aveti deja corector lichid puteti sa il puneti in lingura asa .


2. Adaugati peste corector o bucatica foaaarte mica de luciu de buze.
Atentie : Daca luciul vostru de buze este mai lipicos trebuie o cantitate mica ,cat este in poza de mai jos,daca nu este lipicios adaugati o cantitate putin mai mare. Trebuie sa fie mai lipicioasa baza noastra pentru a se "lipi" fardurile mai bine de pleoapa.


Puneti iar lingura deasupra brichetei si dupa ce s-au topit impreuna amestecati cu betisorul pentru a omogeniza compozitia.

3. Adaugati putina pudra si amestecati cu betisorul,daca compozitia se face cam "tare" trebuie sa tineti iar lingura deasupra brichetei. Ideea este ca noi trebuie sa lucram cu aceasta compozitie mereu in stare lichida,ne va fii mai usor iar in felul acesta se vor amesteca ingredientele mai bine .


4. Adaugati fond de ten si repetati procedura cu bricheta si betisorul ca totul sa fie amestecat foarte bine.


5. Turnati toata compozitia facuta in recipientul ales .


Si gataaa ! Lasati-l cateva minute (aprox. 3 min. ) sa se intareasca si este gata de folosit .


Ia sa vedem cum se comporta . Am ales cea mai ieftina si deloc pigmentata paletuta de farduri de pleoapa pe care am gasito prin casa ca sa vad daca isi face treaba bine baza.

 Jos cu baza,sus direct pe mana fara baza.

 Jos cu baza,sus direct pe mana fara baza.

Stanga cu baza,dreapta direct pe mana fara baza.

E perfecta ! Fardurile sunt acum muult mai pigmentate vizibil dupa ce am folosit baza . 


Voi ce baza pentru fardurile de pleoape folositi ? Veti incerca aceasta baza preparata acasa ?
Este sau nu importanta pentru voi baza pentru ochi in rutina zilnica de machiaj ?
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii.
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor ! 
Pupici :* !

5 comentarii:

  1. Ai un blog award la mine pe blog http://mychiclifestyle.blogspot.ro/2013/07/tag-liebster-blog-award.html . Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci pentru nominalizare :D . Astept sa te inscrii aici ca sa afli mai multe noutati care apar pe blog :*. Pupici !

      Ștergere
  2. Foarte interesant si economic :).Eu momentan folosesc baza pt machiaj Studio Artist de la Oriflame,dar o sa incerc si baza facuta de tine :).Pentru mine este importanta baza pentru ochi,in special,pentru ca fardurile tin mult mai mult si au culori mult mai pigmentate,decat daca nu as folosi o baza.Te pup si mersi pt baza home made :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...