Pages - Menu

14 iulie 2013

Review : Miss Sporty Fabulous Lash Curved Miss Sporty Mascara

Buna,

Dupa cum v-am promis in postarea anterioara,revin cu un review pentru un produs recent achizitionat si de care deja m-am indragostiiit ! Dupa cum vedeti si din titlu este vorba despre mascara de la Miss Sporty.
M-am dus sa fac niste cumparaturi prin Carrefour,dar cum nu ma puteam abtine am trecut si pe la standul cu bunatati iar ambalajul roz mi-a sarit in ochi instant ! :))


Cum erau testere pentru orice produs la acel stand , m-am holbat putin la periuta acestui rimel si mi s-a parut interesanta,am vazut ca mai si curbeaza genele am zis : " Al meu e ! " . Periuta se prezinta cam asa :




Imi place ca nu este nici prea mare ,nici prea mica. Ma sperie cele mari,am senzatia ca mi-l bag in ochi :)). 

Descrierea produsului : 
Fabulous Lash Curved Brush Mascara de la Miss Sporty iti promite gene suple si foarte curbate, care nu se lipesc si isi pastreaza aspectul natural intreaga zi.

Descrierea mea :
Sincer acum,cine ar sta o zi intreaga machiata ? Oricum de rezistat,a facut fata cu brio ! 8-9 ore am stat machiata,inclusiv cu acest rimel si nu mi-au cazut bucatele sfaramitate pe obraz,nu s-a intins ca sa imi fac ochi de "panda" :)) deci are un + mare pentru asta !

Acum ... sa vorbesc de curbare nu stiu ce sa zic ... ca eu oricum folosesc intorcatorul de gene inainte de a folosi orice rimel pentru ca mama-natura nu mi-a dat si mie niste gene luuungi si dese :)) dar isi face treaba chiar bine ! Mi-au rezistat curbate vreo 4 ore ,este mai mult decat perfect pentru mine .

fara rimel 

cu rimel

Am ramas "wow" cand am vazut cat de mult le alungeste,volum nu le ofera genelor ... dar le alungeste si asta se poate observa si in poze . Produsul este buildable ,adica poti pune cate straturi vrei pana ajungi la rezultatul dorit . Eu am aplicat 2 straturi , nu am pus mai multe pentru ca nu suport acel aspect de "gene de paianjen".
Formula lui este lichida,ca orice alt rimel incercat de mine pana acum,dar asta este doar la inceput se ingroasa in timp . :)

Il recomand ? : DA! 
Cantitate : 8 ml.
Pret : Eu am dat pe el 12 lei din cate imi amintesc...cred ca il gasiti in jurul acestui pret .

Ah ,sa nu uit sa va arat cine ma "pândea" cat timp faceam aceasta postare :)) .


Nu-i asa ca e un scump ? ^.^
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii sau pe http://ask.fm/didiiblog .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor ! 
Pupici :* !

2 comentarii:

  1. Eu l-am avut pe cel galben de la ei si, din cate imi mai amintesc mi-a placut tare mult... nu stiu de ce m-am oprit din folosirea lor :-?? sunt tare bune :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieftin si bun :)) ,ce poate fi mai perfect de atat ? Cand il voi termina pe acesta,poate il voi incerca pe cel galben,m-ai facut tare curioasa.Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...