Pages - Menu

18 iulie 2013

Review : Max Factor CC Colour Correcting Cream

Buna,

Astazi vreau sa va prezint un review la cel mai recent produs lansat de cei de la Max Factor,aparut pe piata noastra din luna iunie 2013 , si anume : CC Colour Correcting Cream .



Sa vorbim si despre ce inseamna un CC cream :
CC cream este noua inovatie in materie de beauty dupa renumitul BB cream. Acest produs contine ingrediente care hidrateaza tenul atat cat este nevoie si ii ofera un aspect sanatos. Pe langa acest lucru,contine pigmenti de fond de ten care ajuta la acoperirea imperfectiunilor intr-un mod mai bun decat ar face un BB cream,lasand tenul sa respire fara sa il incarce. Pe scurt : hidrateaza ca o crema si acopera ca un fond de ten.

La prima vedere,produsul se prezinta intr-un tub negru si mat din plastic,foarte simplist dar elegant.



Imi place aplicatorul sau pentru ca pot doza cantitatea necesara,nu curge si este igienic.



Am avut ocazia sa testez acest produs in conditii extreme pentru a vedea cum se descurca. Am fost plecata de dimineata prin oras cu treaba,am transpirat,am mers prin caldura si pana am ajuns seara acasa nu am avut nevoie decat de mici retusuri cu pudra si un servetel pentru a seta surplusul de sebum din zona T.

Mi-a placut ca nu am fost nevoita sa imi incarc tenul cu multa pudra cum obisnuiam sa fac in zilele cand foloseam BB cream-ul de la Garnier. Are o acoperire mare,nu am mai avut nevoie de corector in zonele cu probleme sau pe cearcane doar am revenit peste cu un strat subtire pe care l-am tapotat usor cu degetele. Are un finish mat si imi tine sebumul sub control un timp indelungat.
Despre rezistenta la transfer pot sa zic ca am ramas putin surprinsa,am vorbit la telefon si nu au ramas urme pe ecran .Are SPF 10,destul de putin pentru acest sezon dar pentru mine nu este o problema pentru ca folosesc oricum crema cu SPF 50 sub el .

Al meu este in nuanta 60 Medium si mi se potriveste perfect,nu lasa acel efect inestetic de masca. Este disponibil in trei nuante : Fair, Medium si Dark . Se intinde foarte usor ,intra repede in piele si nici nu il simti pe fata , e super !
Textura acestui CC cream este cremoasa,foarte densa si nu curge. Nu iti trebuie mult produs ca sa iti acoperi intreaga fata,deci se va consuma destul de greu.



Raportul calitate - pret este excelent,din punctul meu de vedere. Pretul lui este in jur de 50 de lei,unul foarte decent pentru calitatea sa . Tubul are 30 de ml,exact ca un fond de ten.
Mirosul sau este unul discret,usor parfumat dar placut. In orice caz,nu miroase a chimicale,a plastic sau a alcool (cum miroase BB cream-ul de la Garnier). Produsul nu se strange in liniile fine ale fetei sau sub ochi , ceea ce este un mare plus .
Acest CC cream poate fi aplicat in mai multe straturi pana obtineti acoperirea dorita,rezultatul fiind un ten neted,foarte natural.

Sa recapitulam :
Plusuri :

  • hidrateaza 
  • acoperire mare
  • rezistenta la transfer 
  • finish mat
  • ofera luminozitate tenului
  • tine sebumul sub control,deci este perfect si tenului gras/mixt 
  • aspect natural
  • rezista timp indelungat 
  • este buildable ,adica poti pune mai multe straturi pana ajungi la rezulatul dorit fara a arata inestetic
  • se intinde foarte usor,intra repede in piele
  • nu incarca tenul
  • miros placut
  • pret decent .
Minusuri :

  • SPF 10,dar se poate rezolva dupa cum am zis ,folosind o crema cu protectie solara sub el .

Termenul de valabilitate este de 12 luni de la deschidere.
Il puteti achizitiona din magazinele/standurile Max Factor.
De la mine primeste nota 10/10 si sigur il voi recumpara dupa ce se va termina .

Va tenteaza sa incercati acest CC cream?
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii sau pe http://ask.fm/didiiblog .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor !
Pupici :* !

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...