Pages - Menu

5 iulie 2013

Neutru

Buna,

Astazi am avut niste treaba prin oras si am realizat un machiaj pe fuga am facut o poza-doua cu minunatia mea de telefon si m-am gandit sa vi le arat si voua :) .





Am folosit si putin verde mai inchis,dar chiar imi pare rau ca nu se vede deloc... in realitate machiajul acesta e total diferit decat ce iese in poze,chiar nu stiu cum sa fac sa imi iasa mai clare .


Scuzati-mi expresia fetei :)) dar sunt cam morocanoasa astazi ... de la vreme probabil,cand ploua cand iese putin soarele si m-am trezit cu un "chef" de nimic.

Dupa ce mi-am terminat treaba,am fost la o cafenea sa beau un ceai verde.


E foarte bun ceaiul asta,ador ceaiul verde si uitati ca m-am si asortat cu manichiura pe care am facuto ieri ( o puteti vedea aici ) . Voua va place ceaiul verde?

Voi ce machiaj realizati cand sunteti pe fuga? :) In general preferati un look mai natural,mai soft sau unul mai intens?
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii.
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor ! 
Pupici :* !

Edit : Tin sa va anunt ca de saptamana viitoare (miercuri-joi) voi incepe sa postez poze muuult mai clare :). Yeeey !  Va voi explica atunci :*.

5 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...