Pages - Menu

29 iulie 2013

Golden Makeup

Buna !

Astazi am pregatit un nou machiaj pentru voi :) . Este un machiaj in tonuri calde de maro , de auriu care merge perfect pe pielea bronzata vara . Eu nu am reusit sa stau asa mult la plaja vara asta ca sa ma bronzez daaar este timp pentru toate :D . Sa va arat pozele !



Nu stiu daca se poate observa din poza de mai sus, dar pe linia genelor de jos am aplicat si putin fard verde , un verde mint , mi se pare ca aceasta combinatie de auriu cu verde se vede foarte bine .


Putin tus, putin rimel si cam asta e ! Foarte rapid si usor de realizat ,potrivit pentru machiajele de zi . Poate fi transformat de asemenea intr-un machiaj de seara cu o nuanta mai inchisa in pliu si in coltul exterior pentru a oferi mai multa intensitate . La lumina soarelui se vede foarte bine auriul , de aceea l-am si ales , il gasesc perfect pentru acest anotimp . 

Va place acest machiaj ?
Daca aveti idei de alte machiaje pe care ati dori sa le fac , puteti lasa in sectiunea de comentarii si voi incerca pe cat posibil sa le realizez.
Va pup fetelor ! :*



5 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...