Pages - Menu

8 iulie 2013

DIY : Paleta de farduri personalizata

Buna,

Nu vi se intampla si voua sa aveti niste paletute de farduri de pleoape din care sa va placa doar 3-4-5 nuante de farduri din ea? Asta mi s-a intamplat mie astazi cand am observat ca din 3 palete folosesc din fiecare maxim 5 nuante ,restul zaceau acolo fara sa fie folosite pentru ca nu-mi placeau nuantele.
M-am gandit sa economisesc spatiul si sa imi personalizez propria paletuta de farduri.
Sa incepem !



Aveti nevoie de :
- o carcasa de farduri goala ;
- un compas / un cutit cu varful ascutit si subtire ;
- lipici .

Pasul 1 : Carcasa goala
Cum eu nu am avut o carcasa de farduri goala am improvizat si am scos paleta din care urma sa extrag nuantele care imi plac din acea carcasa .


E o paletuta no name dar are fardurile pigmentate si asta imi place la ea .

Pasul 2 : Scoatem fardurile preferate
Ca sa scoateti pastilutele de fard din paletute va puteti folosi de compas sau de un cutit cu varful ascutit. Eu am folosit un compas pe care l-am bagat in acel gol micut dintre pastiluta si acea bucata de plastic de la paleta .


Pasul 3 : Lipiti fardurile in carcasa
Puneti putin lipici pe pastilutele de fard si le lipiti de carcasa .


Eu am preferat sa nu le lipesc pentru ca le-am adunat in aceasta carcasa pe acestea pe care vreau sa le termin,iar dupa ce le termin vreau sa-mi cumpar farduri mono de la Essence in diferite nuante ( aprox.8 lei fardul mono ),cred ca 10-11 ajung ca sa umplu toata carcasa si sa-mi fac o paletuta alcatuita doar din nuantele care imi plac.

Sper ca v-am putut fii de ajutor cu acest post !
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii sau pe http://ask.fm/didiiblog .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor ! 
Pupici :* !

Un comentariu:

  1. Buna idee , Mada ! Maine dau o fuga la primul magazinas sa cumpar cateva lacuri incolore . Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...