Pages - Menu

30 iulie 2013

Review : MAXXL Volume Lash Mascara de la Flormar

Buna fetelor ! :)

Recent, un nou rimel a facut cunostinta cu mine ( din nou) :)). Este vorba despre MAXXL Volume Lash Mascara de la Flormar .  Doar ma stiti ca sunt obsedata de aceste produse datorita genelor mele inexistente. Dar in fine,  m-a rugat o prietena sa-i spun parerea mea despre acest mascara, ca si ea ar vrea sa isi cumpere, dar vrea sa afle si parerea mea . M-am gandit sa va spun si voua doua-trei cuvinte despre acest produs , poate este cineva curioasa :D .




Voi vorbi prima oara despre ambalajul produsului pentru ca este primul care ne sare in ochi. Este foarte elegant, feminin si nu este incarcat cu multe detalii inutile . Alt plus este faptul ca putem vedea pe ambalaj o imagine cu ce tip de periuta are , sincer nu am mai vazut asta la nici un alt mascara si chiar mi-a placut ideea lor, pentru ca in unele magazine nu avem testere sa le putem deschide sa ne uitam mai in detaliu la ce ne intereseaza cel mai mult.



Periuta este din cauciuc,foarte flexibila . Acest lucru ne ajuta sa ajungem si sa rimelam si cele mai mici si subtiri gene , cum ar fi cele din coltul interior al ochiului. Forma periutei este perfecta pentru ca separa fiecare geana in parte , fara a le incarca cu rimel . Marimea sa nu este nici prea mare nici prea mica , consider ca este ideala .



Acest produs ar trebui , cum scrie pe ambalaj , sa ofere volum genelor . Si-a indeplinit promisiunea, dar pe langa volum a oferit si putina alungire genelor mele si le-a separat intr-un mod foarte frumos si natural . Voi pune niste poze mai jos cu genele mele sa vedeti despre ce vorbesc .

fara rimel

un strat

doua straturi

Imi place foarte mult rezultatul si am observat ca este buildable , poti pune cate straturi vrei fara a obtine un rezultat inestetic .
Nu este waterproof dar a rezistat foarte bine temperaturilor ridicate de afara si transpiratiei . M-a surprins acest lucru, nu ma asteptam la asta. Nu suport sa imi curga rimelul sau sa imi cada bucatele pe obraz , cu acesta nu am avut problema asta .
Textura sa nu este nici prea lichida nici prea solida, este perfecta . Odata aplicat se usuca foarte repede , deci nu veti avea probleme cand clipiti ,de exemplu, sa se transfere pe pleoapa si sa aratati ca un ursulet panda.
Se demachiaza foarte usor cu orice demachiant, nu trebuie unul special nefiind waterproof .
Imbraca genele intr-un negru intens , iar eu obisnuiesc sa il aplic in doua straturi si imi mentine genele curbate timp indelungat.

Denumire : Flormar MaXXXL Volume Lash Mascara
Nuanta : Black
Cantitate : 8 ml
Pret : aprox. 25 lei
De unde : Il puteti achizitiona de aici sau din magazinele/standurile Flormar
Termen de valabilitate : 6 luni de la deschidere

In concluzie, este un rimel foarte bun , la un pret foarte accesibil . Il recomand !
Orice sugestie si parere o astept in sectiunea de comentarii.
Va pup fetelor! :*

5 comentarii:

  1. Ce efect fain are! Ador rimelurile care ofera volum si alungire in acelasi timp... inca nu mi-am gasit un preferat... dar incerc sa il caut pe acesta si daca il gasesc sigur ii ofer o sansa :))
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti comanda,si cum am zis mai sus, de pe site-ul lor online in caz ca nu gasesti in magazinele din orasul tau :*. Pupici !

      Ștergere
  2. ce efect fain are. L-am vazut si eu, dar din cauza periutei nu l-am luat. Cand ajung la standul Flromar o sa mi-l iau :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...