Pages - Menu

16 iulie 2013

Review : Gel spumant antimicrobian Gerovital Plant

Buna,

Astazi va prezint un review la Gelul spumant antimicrobian de la Gerovital Plant din gama Stop Acnee. L-am folosit zilnic,dimineata si seara,ca sa vad cum functioneaza pe tenul meu si ce efecte are.
Initial l-am cumparat cand imi aparusera doua cosulete enervante pe frunte si nu stiam cum sa mai scap de ele deoarece se apropia un eveniment special si nu vroiam sa ma insoteasca :)). Nu m-am interesat de el inainte,l-am luat pe ghicite,sa zicem asa .
Am ajuns sa termin acest produs,deci mi-am format o parere sigura despre el.




La prima vedere,produsul se prezinta intr-un ambalaj de plastic dur,de culoare verde,foarte simplist. Este prevazut cu o pompita care nu functioneaza mereu corect,uneori dozeaza prea mult alteori te chinui sa scoti ceva din el si se poate strica usor .

Ce spun ei :
Asigura spalarea blanda si eficienta a fetei. Indeparteaza impuritatile si excesul de sebum fara sa usuce pielea. Extractul vegetal antiacneic are efect antiseptic, iar acidul lactic hidrateaza si asigura o protectie microbiana.
Aplica o cantitate mica de gel pe fata umeda,evitand zona ochilor si a gurii,maseaza usor si clateste cu apa calduta din abundenta.

Ce spun eu : 
Intradevar,produsul curata foarte bland pielea. Eu ca sa simt ca imi curata fata mai in profunzime il folosesc impreuna cu un buretel pentru demachiat / o perie pentru fata. Curata bine tenul,nu mi l-a iritat in nici un fel si nici nu am facut vreo alta minune pe fata de la el. Eu nu am probleme cu acneea,nici nu am avut deci nu stiu cum s-ar comporta pentru un ten acneic. Eu am observat clar ca mi-a uscat cele doua cosulete in maxim 2 zile de folosire a produsului ,dimineata si seara. Nu usuca pielea,asta este cel mai important lucru pentru mine. Eu avand tenul mixt ,daca mi-ar fi uscat zona T tenul meu ar fi fost nevoit sa produca si mai mult sebum pentru a se hidrata. Din fericire,nu am avut aceasta problema .
Sa nu va speriati daca vedeti ca acest produs nu face foarte multa spuma,adica nu face mai deloc,insa curata pielea asa cum trebuie.

Textura este de gel,dupa cum si scrie pe ambalaj,este incolor si totusi putin lichida. Mirosul nu este unul foarte puternic,este destul de placut ,aduce putin a plante.



Ingrediente : Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Carbomer, Triethanolamine, Ocimum Basilicum (Basil) Flower/Leaf/Steam Extract, Phaseolus Vulgaris (Kidney Bean) Extract,Hedera Hexil (Ivy) Extract, Propylene Glycol, PGE-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Lactic Acid, EDTA, Parfum (Perfume), Methylchloroisothiazolinone, Methylsothiazolinone.

Nu imi place faptul ca acidul lactic se afla printre ultimele ingrediente,deci mare lucru tenului cu probleme n cred ca face,si faptul ca acest produs contine parfum care poate fi un iritant tenului foarte sensibil. Eu una nu am avut ,dupa cum am spus,nici o reactie de la el.

Cantitate : 200 ml.
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere.
Pret : 12-13 lei .
Unde il gasiti : Eu l-am cumparat din Carrefour,cred ca il gasiti in orice hypermarket.


Per total isi merita banii,eu zic ca merita incercat de persoanele care nu au mari probleme cu tenul,ca si in cazul meu,cate un cosulet o data pe luna :D.

Ati incercat acest gel ? Ce parere v-a lasat?
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii sau pe http://ask.fm/didiiblog .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor !
Pupici :* !

7 comentarii:

  1. Si eu il folosesc, uneori imi place, alteori imi usuca putin pielea...per total e ok. N-am avut probleme cu pompita, la mine functioneaza perfect. Mie mi se pare ca face un picut de spuma :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am avut problema asta,la mine a mers ok. In legatura cu pompita,pe mine m-a cam enervat putin,se rotea in toate directiile :)) . Te pup ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema principala nu e acidul lactic, ci conservantii Methylchloroisothiazolinone, Methylsothiazolinone. Din cate cunosc eu, in Europa sunt ingrediente interzise, mai putin in produsele rise-off. Important e sa nu stea prea mult pe ten, pentru ca il irita daca e sensibil. In rest este bun gelul, l-am testat si eu de cateva ori.
    Anca A

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am avut nici o problema cu el,nu mi-a provocat nici o reactie pana am terminat tot tubul. Te pup,Anca ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte folositoare recenzia :) .
    Aș vrea să te întreb dacă ți-au rămas pe ten urme de la coșuri, eu nu reușesc să le fac să dispară. -_-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Ma bucur ca ti-a fost de folos :)
      Sigur, ma confrunt cu petele ramase in urma unor cosuri de mult timp ... incerc sa fac tot posibilul sa le fac sa dispara, iar de cand mi-am pus rutina de ingrijire la punct pot sa spun ca s-au mai estompat :)
      Exfolierea este foarte importanta.
      Te pup !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...