Pages - Menu

4 iulie 2013

Unghiute bombonele

Buna,

Tocmai am terminat de facut manichiura zilei de astazi pe care vreau sa v-o arat si voua .




Pe mine acele bulinute ma duce cu gandul la bombonele alea mici si colorate :)). E foarte simplu de facut si nici nu dureaza mult.


Am aplicat doua straturi de oja pentru ca un strat nu acoperea bine. Daca aveti norocul asta ca al meu sa va mazgaliti si pe langa unghie cu oja,nu-i problema , dupa ce terminam toata manichiura putem sterge cu un betisor de urechi imbibat in acetona.


Am ales sa fac toata unghia cu bulinute pe inelar si pe degetul mare,iar pe restul unghiilor am facut doar 4-5 imediat sub cuticule .


Aplicam  top coat,stergem greselile de pe langa unghiute si gata ! 

Produse folosite : 


- Oja alba Leydi nr.741 ;
- Medusa Gabrielle nr.32 ;
- Isabelle Dupont (Lady's) nr.417 ;
- Iar pentru ca nu am dotting tool am improvizat si am ales doua pixuri ;
- Pentru creearea bulinutelor am pus pe o bucatica de hartie oja si le-am aplicat cu pixurile :D .


Sper ca v-a placut si sper sa incercati si voi !
Tu ce manichiura porti astazi ?
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii.
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor ! 
Pupici :* !


4 comentarii:

  1. Buna, te-am nominalizat la Liebster Bog Award. Intra pe http://carasbeautytoys.blogspot.ro/2013/07/tag-liebster-blog-award.html ca sa vezi mai ulte detalii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci fain :*,v-a aparea in curand si pe blog-ul meu aceasta postare. Te invit sa te inscrii pe acest blog pentru mai multe noutati :D . Pup :*

      Ștergere
  2. Dragut modelul :) am si eu oja asta verde, dar nu stiu de ce nu mi-a placut cum arata pe unghiile mele, la tine parca arata altfel

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult ! Si eu am gasit-o printre ojele mele si m-am gandit ca verdele asta striga : Varaaa ! :))
    Te pup ! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...