Pages - Menu

26 iulie 2013

Review : Wild Shadow Pencil de la Max Factor

Buna !
Astazi vorbim despre un alt produs de la Max Factor din noua lor colectie de machiaj WILD , si anume : Creionul de ochi Wild Shadow .
Despre ambalaj pot sa va spun ca seamana putin cu renumitele creioane Jumbo, si se ascute exact la fel ca acelea . 



Acest produs se prezinta ca fiind 2 in 1 si promite ca poti sa-l folosesti :

- pe post de eyeliner pentru a trasa o linie foarte rapida
- pe post de fard de pleoape
- pe post de baza pentru un machiaj smokey eyes

Eu am incercat toate variantele sa vad cum functioneaza si mi-a placut faptul ca are mina foarte moale,cu acea textura de gel dupa cum scrie si pe ambalaj, si nu zgarie pleoapa cum mi s-a mai intamplat cu alte creioane .
Acest creion este disponibil in 9 nuante superbe si chiar imi doresc sa merg sa cumpar si alte nuante pentru ca imi plac foarte mult.



 Al meu este in nuanta 05 Caramel Rage si este un maro atat de natural si cu particule foarte fine aurii care ilumineaza si scoate in evidenta ochii . Este pigmentat , nu este nevoie sa aplici mai multe straturi pentru ca dintr-un singur strat culoarea este foarte opaca si vibranta .



Poti trasa,dupa cum spune,o linie foarte rapida datorita texturii sale aluneca foarte usor pe pleoapa iar in felul acesta economisim mult timp, il poti folosi cu o pensula tip Angle Brush pentru a lua produsul si a trasa o linie mai subtire si mai precisa sau il poti intinde pe toata pleoapa folosindu-l fie ca baza pentru farduri fie il intinzi putin cu degetul si esti gata de iesit pe usa .



De foarte multe ori cand eram pe fuga l-am folosit singur pe toata pleoapa mobila pana in pliu , l-am intins putin cu degetele la margini sa nu fie linii dure , putin mascara si un fard colorat la baza genelor de jos si eram gata . Nu l-am fixat si nici nu l-am reaplicat timp de 6-7 ore si mi-a rezistat cu brio . I like it !

In concluzie :

       - Face ceea ce promite
        -  Rezista timp indelungat
         - Nu zgarie pleoapa
         - O baza excelenta pentru farduri
         - Economisim foarte mult timp
    - Nuante destule din care putem alege

Recomand acest creion cu cel mai mare drag . Este perfect pentru orice ocazie si pentru orice moment al zilei.
Sugestiile si parerile voastre le astept in sectiunea de comentarii .

Va pup ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...