Pages - Menu

22 iulie 2013

Review : Max Factor WILD Mega Volume Mascara

Buna,

Haideti sa incepem saptamana cu un nou review,ce ziceti ?
Astazi vreau sa va vorbesc despre Mascara Wild Mega Volume de la Max Factor,un produs recent achizitionat dar care a reusit sa intre cu brio in lista mea de produse pe care le folosesc zilnic.
Recent,cei de la Max Factor au lansat noua colectie de machiaj WILD ,iar elementul principal pe care il constituie este acest produs.



Dupa cum stiti,mama natura nu m-a dotat cu gene prea lungi si prea dese,am incercat si cu ulei de ricin poate reusesc sa fac ceva cu ele dar nu a mers. Deci sunt mereu in cautare de un mascara care sa ma multumeasca ,sa imi ofere gene lungi si dese .

Despre ambalaj pot spune ca are un design foarte elegant si nu este incarcat cu foarte multe detalii inutile,asta mi-a placut.



Acest produs promite sa ofere volum si sa imbrace frumos fiecare geana in parte. Ce este diferit la acest mascara este noua sa periuta Amplifier,cu fibre moi si cu o forma specifica de clepsidra care ajuta sa incarce genele intr-un mod placut cu tus .Chiar am ramas placut surprinsa de acest produs,nu am avut nevoie de mai mult de un strat pentru a ajunge la rezultatul dorit. Datorita periutei, care nu este nici prea mare nici prea mica, am reusit sa ajung foarte usor la genele interioare datorita varfului rotunjit .



Eu am o problema cu acele mascara pe care le porti maxim 3 ore si deja incepe sa se scurga sau sa cada bucatele de rimel pe obraz,nu pot sa le suport. In schimb,cu acest produs nu am avut aceasta problema. Chiar daca nu scrie pe ambalaj ca ar fii waterproof rezista foarte bine pe gene,unde il pui acolo ramane . Se demachiaza foarte usor .

Genele nu se lipesc intre ele,le separa foarte frumos, si nu raman bucatele de rimel inestetice pe gene cad il aplici,periuta face ca produsul sa se distribuie uniform pe fiecare geana.
Daca doriti un efect mai "wow",acel efect de gene false,este genul de rimel buildable,poti aplica cate straturi vrei pana ajungi la rezultatul dorit fara sa obtii "gene de paianjen".

Textura sa nu este nici prea solida nici prea lichida cum mi s-a mai intamplat la alte mascara,de aveam senzatia ca ma dadeam cu apa pe gene . Este perfecta !

Ce efect a avut pe genele mele ? Veti vedea in pozele de mai jos :

fara rimel

cu rimel - un strat

rezultatul final (un strat)

Eu sunt foarte multumita de acest produs !

Cantitate : 11 ml.
Termen de valabilitate : 6 luni de la deschidere , dar eu obisnuiesc sa le schimb dupa 3 luni .
Pret : Intre 25-30 lei .

In concluzie,il recomand din suflet fetelor care au aceeasi problema ca si mine cu genele.

Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor !
Pupici :* !

12 comentarii:

  1. Multumesc,Mada ! :*
    Hehe,norocoaso :D. Sa-mi spui parerea ta despre acest rimel :* .Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. If you are going for finest contents like myself, simply visit this website
    all the time since it offers feature contents, thanks

    RăspundețiȘtergere
  3. I do not even know the way I stopped up right here, but
    I thought this put up was once good. I do not know who you might be however certainly you are going to a famous blogger when you aren't already.
    Cheers!

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks designed for sharing such a pleasant opinion, post is nice, thats why i have read it entirely

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello to every body, it's my first visit of this weblog; this web site carries awesome
    and actually excellent stuff in support of readers.

    RăspundețiȘtergere
  6. I've read several good stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting.
    I surprise how a lot attempt you place to make this
    kind of fantastic informative website.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hey just wanted to give you a quick heads up. The text in your post
    seem to be running off the screen in Ie. I'm not sure if this is
    a format issue or something to do with web browser compatibility but I figured I'd post to let
    you know. The design and style look great though! Hope you get
    the issue resolved soon. Thanks

    RăspundețiȘtergere
  8. This is the right webpage for anybody who wishes to understand this
    topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I personally
    will need to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a subject that's been written about
    for a long time. Great stuff, just wonderful!

    RăspundețiȘtergere
  9. Greetings! I've been following your web site for a while now and finally got the courage to go ahead
    and give you a shout out from Huffman Texas! Just wanted to say keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  10. I am sure this piece of writing has touched all the internet viewers, its really really pleasant
    article on building up new website.

    RăspundețiȘtergere
  11. Quality content is the crucial to be a focus for the users
    to pay a quick visit the site, that's what this site is providing.

    RăspundețiȘtergere
  12. I'm gone to tell my little brother, that he should also pay a
    quick visit this webpage on regular basis to get updated from latest information.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...