Pages - Menu

7 iulie 2013

Review : Masca de par MILMIL Professional

Buna,

Sunt dependeeenta de masca asta la momentul actual :)) , dupa cum v-am aratat si in acest haul cred ca este a 3-a cutie pe care o cumpar si o voi recumpara pana gasesc ceva mai bun de atat.
Astazi va vorbesc despre cea in varianta cu ulei de cocos .


Eu o cumpar din Carrefour Felicia si este in jur de 12 lei,un pret excelent pentru rezultatele pe care le ofera . Pe el scrie asa :

" Tratament cu ulei de cocos pentru parul lung . Mod de folosire : aplicati , lasati sa actioneze 3 minute si clatiti . Produs fabricat in Italia. "

Eu o folosesc dupa ce imi samponez parul de 2 ori,strang bine parul in palme sa se scurga apa din el si apoi aplic aceasta masca doar pe lungimea parului fara radacini. O las sa actioneze cam 10 minute cat mai lenevesc eu in cada :)) chiar daca pe ea scrie doar 3 minute,oricum cert este ca nu mi-a facut nimic rau,din contra fara chestia asta nu stiu cum as putea trai .
O folosesc de fiecare data cand ma spal pe cap pentru ca daca nu folosesc masca asta nu stiu cum mi-as putea controla parul care parca se transforma instant intr-o matura. Parul meu necesita o hidratare mai profunda ca sa nu risca sa se despice varfurile prea repede,este uscat pentru ca parul meu este vopsit .
Am hotarat cam in urma cu 2 luni aproximativ,sa nu mai folosesc feonul pentru ca dauna prea mult parului ,il las sa se usuce natural. Iar placa / ondulatorul le folosesc destul de rar ,deci pentru mine este ceva :)) avand in vedere ca inainte nu exista data care sa nu imi usuc parul cu feonul si dupa sa-l fac cu placa / ondulatorul si era distrus. Imi tund varfurile o data pe luna :) si incerc sa il mentin cat mai sanatos posibil .

Acum sa lasam vorbaraia despre mine si sa va mai zic cate ceva despre aceasta masca. Textura ei este una de crema , dupa cum scrie si pe cutie,nu imi ingrasa parul absolut deloc,defapt dupa ce se usuca este foarte moale,maleabil si capata un luciu foarte frumos.



Este alba,iar cand o aplici pe par nu mai are nici o culoare. A ! Sa nu uit sa va zic ca miroase dementiaaal ,mereu imi vine sa o mananc cand deschid capacul. Are un miros foarte dulce,foarte placut de cocos deloc puternic sau deranjant si vreau sa zic ca mirosul ramane in par cam 2 zile .

Ingrediente : Aqua , Stearyl Alcohol , Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride , Ethylhexyl Stearate , Polyquaternium-32, Paraffinum Liquidum, Parfum , Cocos Nucifera Oil ,Glycerin, Citric Acid , Propylene Glycol, Triethylene Glycol , Magnesium Nitrate , Magnesium Chloride, Benzyl Alcohol , Methychloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone .

In ciuda faptului ca are alcool in ea nu imi usuca absolut deloc parul,cum v-am zis,din contra mi-l hidrateaza atat cat trebuie .Parul meu este usor deteriorat deci daca il usca si mai tare decat este era clar ca nu o mai cumparam de 3 ori :)) .

Cantitate : 500 ml .
Pret : 12 lei 
Unde o puteti gasi : Eu am cumparat-o din Carrefour la rafturile cu sampoane,balsame,masti si alte tratamente pentru par. Nu stiu daca o gasiti in Kaufland sau in alta parte,nu am fost sa ma interesez oricum puteti incerca .

In concluzie,o recomand cu toata caldura daca va confruntati cu aceleasi probleme ca ale mele : par uscat,usor deteriorat . Pentru pretul si cantitatea pe care o are nu o sa va para rau daca o incercati .
Voi ce masca / balsam pentru par folositi ? Vi se pare interesant acest articol ?
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii sau pe http://ask.fm/didiiblog .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor ! 
Pupici :* !

17 comentarii:

  1. am folosit si eu una de la ei, cea cu capac roz,dar nu m-a dat pe spate. nu a facut mai nimic pentru parul meu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearc-o pe aceasta si spune-mi parerea ta ! :* Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mada,de unde ai luat uleiul de argan ? :*
    Si un pret daca ai putea sa-mi zici.
    Puuuup !

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm tentant :) eu am folosit aproape un an o masca de la Kallos, iar acum am una Anian.
    Mi-ar placea sa o incerc si pe aceasta de care ai vorbit tu, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc masca de la Kallos cu placenta si sunt destul de multumita de ea :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Am auzit ca raportul calitate-pret este foarte bun,ma tenteaza si pe mine sa o incerc. Pupici :* !

    RăspundețiȘtergere
  7. Carla,masca de la Anian are keratina lichida ,nu ? :)
    Am luat legatura cu cei de la Triodeluxe iar comanda este in drum spre mine,v-a urma un post in curand.
    Te pup ! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc de informatii,o sa dau o fuga prin Carrefour ca are farmacii si plafare si o sa ma interesez. Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu folosesc uleiul de macadamia .
    Vreau sa incerc si uleiul de cocos simplu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana,ce efect are uleiul de macadamia asupra parului tau ? :* Pupici .

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, eu am vrut s-o cumpar din italia si am ezitat, era la 1000 ml si costa 3,60 euro....acum a mi pare rau...caut la noi la Real

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superrr pretul :D pentru cantitatea si calitatea sa, merita :)

      Ștergere
  12. Super. M-ai tentat si voi cauta aceasta masca. Adevarul este ca parul meu se ingrasa repede la radacini si in rest este cam uscat (mai ales dupa ce l-am vopsit). M-am tot interesat de tratamente pentru el, pentru ca e lipsit de volum si aspectul e de matura dupa maxim 2 zile, insa n-am gasit decat chestii peste 40 de lei.
    Asadar, faptul ca am descoperit acest articol de pe blogul tau vine ca o salvare. O sa incerc masca daca o gasesc si voi reveni cu o parere. Intrebare: dupa cat timp ai vazut schimbari in bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si al meu este lipsit de volum, firul parului meu este foarte subtire si fragil insa se electrizeaza foarte repede si arata ca o matura spre varfuri daca nu il dau cu putin ulei sa prinda putina stralucire sau daca nu folosesc o masca pentru par. Eu am fost si inca sunt foarte multumita de acest produs prezentat in acest review. Ti-l recomand cu drag, mai ales daca zici ca ai parul vopsit si deteriorat. Il va hidrata si va arata mult mai bine. Insa daca stii ca parul tau se ingrasa repede la radacini, incearca sa aplici aceasta masca doar pe lungimea parului, evitand radacinile. O lasi sa actioneze iar apoi clatesti cu apa calda din abundenta.
      Sfat : La sfarsit trece parul ( doar lungimea acestuia ) printr-un jet de apa rece. Parul va fi mult mai stralucitor. :)
      Schimbarile in bine se observa dupa prima utilizare, cel putin asa a fost pe parul meu si a mamei mele care are aceeasi problema cu parul ( uscat, vopsit, deteriorat, degradat ). Este mult mai moale si vizibil schimbat, bineinteles, rezultatele se imbunatatesc in masura ce o folosesti.
      Te pup !

      Ștergere
  13. Parul meu este uscat si imi face matreata, in rest cu volumul si ingrasatul nu ak probkeme, pt ca am un par ft des, dar e interesant acest produs, eu folosesc mastile de la panttene :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh , eu am cumparat in urma cu cateva saptamani un sampon si un balsam din noua gama Pantene, imi plac la nebunie ! Masca nu am incercat-o de la ei, dar ma tenteaza :D soon.
      Pupici !

      Ștergere
  14. Si eu folosesc aceasta mască si intradevar este fff buna!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...