Pages - Menu

27 iulie 2013

Review : Wild Shadow Pots de la Max Factor

Buna !
Continuam seria de review-uri ale produselor Max Factor din noua gama WILD ,iar astazi vom vorbi despre Wild Shadow Pots .




Produsul se prezinta intr-un ambalaj foarte simplist,usor de utilizat si foarte practice, datorita faptului ca este micut si nu ocupa mult spatiu este perfect de luat in geanta .



Aceste farduri sunt disponibile in 12 nuante shimmer perfecte pentru vara si anume : Fervent Ivory , Ferocius Black , Vicious Purple , Golden Amazon , Savage Rose , Turquoise Fury , Aburn Envy , Fierce Pink , Sapphire Rage , Untamed Green , Brazen Charcoal si Defiant White .



Al meu este in nuanta Vicious Purple si prefer sa il aplic la baza genelor de jos pentru un strop de culoare sau , de ce nu , pe toata pleoapa mobila . Aceste nuante de mov imi scot ochii in evidenta , eu avand ochii verzi arata superb ! Fiind vara nuantele de maro ale acestor farduri se potrivesc perfect pielii bronzate . Contine particule foarte fine de sclipici care atrag lumina soarelui intr-un mod placut .




Se blenduiesc foarte usor si sunt foarte pigmentate ,chiar am ramas placut surprinsa cand l-am testat pe mana . L-am testat pe pleoape fara nici o baza pentru farduri si a rezistat 4 ore fara sa se striga in pliuri , cu baza rezista si mai mult categoric .



Recomand cu drag aceste farduri ! Sunt perfecte pentru vara ( si nu numai ) , de luat in vacanta si in geanta personala pentru eventuale retusuri ale machiajului .

Orice sugestie si parere o astept in sectiunea de comentarii .
Va pup ! :*

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...