Pages - Menu

28 iulie 2013

Manichiura de astazi

Buna !

Fetelor,cum e vremea la voi ? Ca eu ma simt ca intr-un cuptor la cat de cald este afara ... Dar sa trecem la subiect . Tocmai ce am terminat de facut manichiura pe care o voi purta astazi, si am zis sa va arat si voua :D !






Vedeta acestei postari este , dupa cum vedeti si din poza , oja de la Gabrini MATTE in nuanta M 05 . E supeeerba ! Am ales sa o combin cu putin sclipicel , sa nu o las chiar asa simpla :) . 
Mie imi place rezultatul, voua ? :D

Orice sugestie si parere o astept in sectiunea de comentarii .
Va pup fetelor ! :*



10 comentarii:

  1. Si mie imi place foarte mult rezultatul. Am tot zis sa imi cumpar si eu o astfel de oja, dar mereu aman.:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti le recomand :* din aceeasi gama am si pe negru si sunt multumita de ele :)

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa manichiura :) eu nu m-am inteles deloc cu ojele mate :)) eu prefer topacoat-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wooow, e superba oja, imi place la nebunie nuanta, o sa o caut si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se gasesc oriunde :D cel putin la mine in oras le vad in fiecare magazinas micut :) . Pup :*

      Ștergere
  4. Arata super bine manichiura ta :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...