Pages - Menu

20 iulie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri : 27. Inspired by the supernatural

Buna,

M-am alaturat si eu fetelor in aceasta colaborare,iar astazi avem de facut o manichiura inspirata din supernatural. Mi-a luat ceva timp sa imi vina o idee in minte :)),dar si mai mult timp sa o realizez.
Cum internetul este plin de stiri despre extraterestri, m-am inspirat si asta este ce mi-a iesit :






Mie mi se par foarte amuzante :)) seamana cu niste benzi desenate . Pe degetul mare am incercat sa fac o nava spatiala daaaarr seamana mai mult cu un tort ,apoi este un extraterestru anorexic,OZN,o extrateruta :)) cu fundita in cap si E.T. Sper sa va placa manichiura mea si sper ca v-ati amuzant putin .

Si ca tot vorbim de E.T. sa va las o melodie in ton cu tema de astazi : 


Sa nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti ce model si-au ales pentru tema de astazi ,eu una sunt foarte curioasa  :)   :

  1. Anca
  2. Carla
  3. Aby
  4. Madalina
  5. Diana
  6. Agota
  7. Ana Maria
  8. Ryta
  9. Josephine

Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor !
Pupici :* !

22 de comentarii:

  1. Foarte, dar foarte simpatic modelul! Imi place super mult. Felicitari pentru creativitate. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti mult , Madalina ! :* Si ale tale imi plac la nebunie <3 .

    RăspundețiȘtergere
  3. A iesit tare bine <3 :*
    E foarte funny :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte funny.. mai ales extraterestrii.. :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) asa e Diana,te pup si eu ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehe, azi avem amandoua extrarestri pe unghiute :)) imi plac mai mult ai tai, sunt haiosi :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Hihi :D , iti multumesc ! Ai tai sunt muult mai draguti,te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Super faine . Am vazut comentariul tau la mine pe blog si am ajuns aici . Tare frumos designul :D Acum ma apuc de citit si rasfoit pe aici , dar presimt ca o sa imi placa :* Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti multumesc,Ioana ! Sa nu uiti ca astept clipulet noi pe YT! :*:* Pupiiici .

    RăspundețiȘtergere
  10. He he ce adorabili sunt extrateresti tai, iar nava spatial mie mi se pare ca e nava spatial

    RăspundețiȘtergere
  11. Hehehe cat de dragalase sunt unghiutele :) foarte supranaturale ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) ce simpatice sunt unghiutele :). imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult,Alina ! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...