Pages - Menu

2 iulie 2013

Review : Kit pentru sprancene Essence

Buna,

Astazi m-am gandit sa fac un review kit-ului de sprancene de la Essence pe care l-am achizitionat in urma cu 2 saptamani si pe care il folosesc zi de zi .




Pentru mine sprancenele inseamna foarte mult,le aranjez si am grija de ele zilnic. Le pensez de fiecare data cand este nevoie,pentru ca forma o am data deja de la salon eu curat doar ce este in plus .Va sfatuiesc si pe voi sa oferiti 5 minute zilnic sprancenelor voastre pentru a le aranja,va asigur ca v-a arata mult mai bine machiajul daca sprancenele voastre sunt conturate frumos fie ele cu creion foarte natural sau cu pudra . Veti fi uimite de rezultat !

Kit-ul de la Essence vine cu 2 pudre pentru umplerea sprancenelor si conturarea lor : una mai inchisa si una mai deschisa ,1 pensulica (pe care sincer eu nu o folosesc,nu mi se pare buna de nimic) si 3 sabloane pentru forma sprancenelor .

Sabloanele au 3 forme diferite de spranceana,foarte naturale as putea spune si folositoare.


Fardurile pentru sprancene arata asa : 



Mie personal imi place sa folosesc fardul mai deschis pentru inceputul sprancenei,partea din interior,iar fardul mai inchis pentru sfarsitul sprancenei ,partea din exterior. Folosit in mod corect,urmarind linia naturala a sprancenelor voastre si eventual sa umpleti unele goluri puteti obtine un rezultat foarte natural si placut.


Mai sus aveti o poza,ca exemplu,in felul in care folosesc eu fardurile cum v-am explicat .
Le piaptan cu o perie pentru sprancene si gata !
Pentru mine acest kit este un must-have,si consider ca orice fata ar trebui sa il aiba .


Voi ati incercat acest kit de sprancene ? Cum vi s-a parut ?
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii.
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor ! 
Pupici :* !

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Este foarte bun :* il recomand cu caldura. Si are un pret foarte accesibil 13-15 lei .
      Te pup ! :*

      Ștergere
  2. Si eu vara renunt la o foaaarte mare parte din machiaj,prefer cat mai putine produse,cat mai natural :) . Pupici , Mada ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte bun... eu il folosesc zilnic, cand fac un machiaj <3

    http://btl-allysa.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur mi-l iau si eu, chiar m-am uitat de cateva ori la el, dar nu eram sigura daca sa-l iau sau nu :) multumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mare placere,Carla ! :*
    Sper sa iti placa,oricum sa nu uiti sa imi lasi parerea ta intr-un comentariu . Te puup ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Il am si eu si imi place foarte mult!
    Nu plec de acasa fara sa-mi conturez sprancenele :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Am ajuns sa fac o gaura frumusica in culoarea cea mai deschisa :)),mai este putin si se termina. Sigur il voi recumpara ! Pupici ,Lorena ! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...