Pages - Menu

9 iulie 2013

Triodeluxe

Buna,

Tocmai ce am venit acum de la posta si am ridicat coletul trimis de cei de la Triodeluxe , si tin sa le multumesc pe aceasta cale .


Am fost foarte surprinsa de modul in care a fost ambalat coletul,m-am muncit putin ca sa il deschid :)) dar asta e un lucru bun pentru ca in acest mod toate produsele ajung la tine intacte .
Pe langa faptul ca a fost ambalat foarte bine coletul,si produsele au fost invelite intr-o folie cu bule pentru a fii protejate si mai bine . Este un mare + pentru mine acest lucru .



Produsele sunt : Keratina lichida si masca cu keratina lichida de la Anian .
Cei de la Triodeluxe au fost foarte politicosi,mi-au raspuns la mesaje si mi-au oferit toate detaliile de care am avut nevoie .
Le voi testa o perioada de timp sa vad cum se comporta pe parul meu si va voi spune si voua parerea mea despre acestea . Sunt foarte nerabdatoare sa le incerc ! 
Multumesc Triodeluxe !

Voi ati incercat aceste produse ? Ce parere aveti ?
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii sau pe http://ask.fm/didiiblog .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor ! 
Pupici :* !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...