Pages - Menu

28 iulie 2013

Machiaj rapid

Buna !

Nu stiu cum sunteti voi dar eu cand ma grabesc si trebuie sa fug repede de acasa nu am timp sa-mi fac un machiaj prea " elaborat " . Astazi va voi arata cum arata machiajul meu cand sunt in aceste situatii :D .



Tin sa-mi cer scuze pentru felul in care arata sprancenele mele :)) dar sunt intr-un proces de crestere pentru ca vreau sa le schimb forma , nu le bagati in seama .


Dupa cum spuneam, nu e nimic complicat ma bazez pe culori foarte naturale, foarte putin accentuat pliul , tus si rimel . In schimb , prefer buzele intr-o nuanta mai intensa . 

Voi cum va machiati cand sunteti pe fuga ? :D 
Orice sugestie si parere o astept in sectiunea de comentarii . 
Va pup ! :*

8 comentarii:

  1. Iii... make-up ;;)
    imi place :* ai ochi foarte faini :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La genul asta de machiaj apelez si eu aproape zilnic :D
    Arata foarte bine in combinatie cu ochii tai superbi:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu le am deloc cu machiajul, dar...te invit pe blogul meu, te-am nominalizat la un tag :*
    http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/07/o-leapsa-maialtfel.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Lara !
    Welcome !
    Thanks :) ... but I'm sorry , I don't understand German :( .
    Xoxo .

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte natural , Mada ! Perfect pentru vara :) te pup !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...