Pages - Menu

18 iulie 2013

Review : Masca Anian cu keratina lichida

Buna,

Astazi vreau sa va prezint un review al unui produs de par,si anume : Masca Anian cu keratina lichida.
Acest produs il puteti gasi pe site-ul celor de la Triodeluxe ,mai exact aici .



Dupa cum probabil stiti,sunt innebunita dupa produsele de par care reusesc sa imi "imblanzeasca" parul meu neascultator. Mereu sunt in cautare de produse din ce in ce mai bune,am incercat fie mai scumpe,fie mai ieftine. Toate m-au multumit(sau nu) intr-o oarecare masura.
In trecut,obisnuiam sa folosesc placa,ondulatorul,feonul,fixativ,spuma. Tot felul de lucruri care stiam ca nu-mi fac decat rau parului,dar cum eram mai mereu pe fuga era cam singura solutie pentru coafarea acestuia intr-un timp foarte scurt. L-am mai "reparat" eu in timp cu diverse produse,am incetat sa mai folosesc placa de cateva luni bune,ondulatorul si feonul de asemenea.
In prezent e foarte putin deteriorat,se mai electrizeaza cateodata dar e mai bine acum. Am foarte mare grija de parul meu si il hidratez la fiecare spalare pentru a se mentine sanatos. Obisnuiesc sa merg sa imi tund varfurile o data pe luna pentru a preveni deteriorarea.

Ce spune producatorul :

Noua linie de ingrijire Anian antiincretire,imbogatita cu keratina va da parului dvs supletea si stralucirea pe care vi le doriti,cu un plus de protectie fata de agentii externi care afecteaza parul. Pentru a asigura un rezultat spectaculos,folositi Samponul Anian antiincretire cu keratina si keratina lichida reparatoare Anian.
Mod de utilizare : Se maseaza pe parul curat si umed acoperindu-l in intregime,insistand la varfurile parului ; lasati sa actioneze cateva minute, apoi limpeziti cu apa din abundenta. In caz de contact cu ochii spalati imediat cu apa din abundenta.
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere.
Cantitate : 250 ml.

Ce spun eu :

La prima vedere,produsul vine ambalat intr-o cutie de plastic foarte solid .Am scapat cutia asta pe jos de cateva ori si nu a patit nimic.
Ce mi-a placut foarte mult a fost faptul ca in interior are un capacel de plastic pentru protectie,iar daca il luati cu voi in vacanta sau pur si simplu se rastoarna cutiuta are rolul de a opri scurgerea produsului.



De cand am folosit prima oara aceasta masca,pot spune ca m-am indragostit de ea pe loc. Eram la dus si cand am aplicat-o pe parul umed se simtea cum devenea mai moale,mai matasos. Eu obisnuiesc sa imi aplic mastile doar pe lungimea parului,insistand la varfuri,nu aplic niciodata la radacini pentru a evita ingrasarea parului.
O las sa actioneze timp de 10 minute,apoi clatesc cu apa calduta din abundenta. Dupa ce am clatit bine parul,imi place sa revin cu un jet de apa rece doar pe lungimea parului,dupa uscare este mai stralucitor.
Alt lucru care mi-a placut la el este mirosul . Are un miros fresh usor dulceag,mie mi se pare ca seamana foarte mult cu nuca de cocos.
Textura sa este cremoasa,placuta la atingere si deloc lipicioasa sau vascoasa.



Raportul calitate - pret este excelent ! Acest produs costa 40 de lei,iar pentru 250 ml mie mi se pare mai mult decat perfect. Cel putin,pe mine aceasca masca o sa ma ajunga in jur de 2 luni jumatate - 3 luni si am parul pana la jumatatea spatelui.
Dupa cum probabil stiti,keratina se afla in structura firului nostru de par ,folosind produse care contin keratina ajutam parul deteriorat sa se refaca si cel mai important sa se mentina sanatos .
De la mine primeste nota 10/10,nu i-am gasit nici un minus acestui produs.

Vreau sa va anunt ca mai am un produs de la Triodeluxe,pe care inca il testez si va urma si pentru el un review cat de curand posibil ! Deci stati pe aproape .  

Ati incercat aceasta masca? Va tenteaza sa o incercati ?
Orice sugestie si parere o astept cu mare drag in sectiunea de comentarii .
O zi frumoasa ca voi sa aveti fetelor !
Pupici :* !

6 comentarii:

  1. Eu folosesc o alta masca Anian si imi place, recunosc ca m-a tentat si aceasta cu keratina lichida :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi fug ochii oriunde scrie "keratina" :)) ,te pup :* !

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt foarte curioasa de aceasta masca :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi indreapta cumva parul ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este un tratament cu keratina, de aceea nu am vazut nici o schimbare in acest scop. Insa il face matasos si il mentine hidratat. :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...