Pages - Menu

20 iunie 2013

Achizitiile saptamanii

Buna fetelor ! Astazi m-am gandit sa va arat ce cumparaturi am mai facut saptamana aceasta,nu sunt multe chestii in materie de make up deoarece mie imi place sa fiu cat mai naturala vara. Nu suport sa-mi simt fata incarcata cu machiaj cand afara sunt 30 grade + si sa simt cum imi "curge" machiajul :)) .



Deci sa nu ne mai lungim si sa incepem !

... pentru buze :

1. Balsam de buze NIVEA .

Mi s-a terminat balsamul de buze pe care il foloseam inainte asa ca m-am gandit sa il iau pe acesta de la Nivea,cel cu capsuni . Cred ca toate il stiti,oricum, am vazut ca a aparut tot la ei un balsam de buze cu SPF 30,si nu stiam pe care sa il iau ca ar fii perfect acela pentru vara,acesta are doar SPF 10 ,dar totusi vroiam unul cu miros dragut iar acesta este irezistibiiil. Nu stiu cat o sa ma tina,pentru ca il "mananc" mereu de pe buze :)) .




2. Unguent cu extract total de galbenele . 

Probabil ca va intrebati ce fac cu el,nu ? Il folosesc seara pe post de balsam de buze si este foarte hidratant . Mie personal imi place !



... pentru fata :

1. Lotiune tonica miere + cimbrisor BIOTEN ten normal/mixt .

Dupa cum stiti,sunt innebunita dupa laptele lor demachiant din aceeasi gama pe care mi l-am luat in haul-ul lunii Mai aici pe care l-am recumparat cred ca de peste 5 ori :)) ,asa ca m-am gandit sa incerc si lotiunea lor tonica. Este la fel de buna ! Si sigur o sa o recumpar cand se va termina .



2. Gel spumant antimicrobian GEROVITAL PLANT .

Mi se terminase gelul de spalat pe fata pe care il foloseam inainte,asa ca m-am gandit sa incerc ceva nou. Am stat mai bine de jumatate de ora langa raft sa ma hotarasc ce sa iau ,pe care sa il aleg,si m-am oprit la acesta. Il folosesc doar de 2 zile,nu-mi pot exprima inca parerea despre el. Oricum nu am avut nici o reactie alergica sau altceva,cred ca va fi ok ! Eu il folosesc impreuna cu bureteii pentru demachiat aici. Pun pe disc si masez usor,apoi clatesc. Cine este interesata de un review,puteti sa-mi spuneti si v-a urma.



3. Pensula pentru blush ESSENCE.

M-am gandit sa-mi mai cumpar una,pentru ca pe cealalta vroiam sa o folosesc doar pentru pudra bronzanta.



4. Pudra bronzanta mata SEVENTEEN .

Cealalta pe care o aveam era cu sidef,si am zis sa incerc si una mata,si imi place !



5. Kit pentru sprancene ESSENCE .

Am auzit pareri foarte bune despre acest kit,si am zis sa-l iau si eu sa vad cum este. Imi place,rezista,cu exceptia pensulitei cu care vine in kit. Nu e buna de nimic .



... random :

1. Doua oje .

Le-am gasit intr-un magazin de cartier,sa zic asa. Au fost 3 lei/bucata,dar pe langa ambalajul uuuultra dragut pe care il au trebuie sa spun ca si culorile sunt superbe ! Abia astept sa le incerc si pe unghiute,voi reveni cu o manichiura sa le vedeti si voi .






2. Doua masti de par MIL MIL .

Le-am mai avut si inainte, imi plac enorm ! Lasa parul foarte moale si usor de pieptanat . E cam singura mea solutie daca vreau sa nu am o matura in cap de parca mi-a murit ceva in crestet :)) . O las cam 5 minute - 10 minute,depinde daca am chef,alteori o aplic si dupa ma clatesc fara sa mai astept .



3 . Maiou KENVELO .

E un maiou dintr-un material tip voal,cred. E foarte subtire si este perfect pentru vara ,nici nu simti ca il ai pe tine. Poate fi si elegant,poate fi si casual,depinde in ce tinuta vrei sa il porti. Are niste detalii dragute,ca niste buline,si un mic buzunaras in partea stanga. Este mai lunga in spate si mai scurta in fata :) .



Cam asta a fost si pentru astazi !
Voi ce cumparaturi ati mai facut ? :)
Pentru parerile si sugestiile voastre va astept in sectiunea de comentarii .
Va pup ! :*

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...