Pages - Menu

30 decembrie 2013

New Year's Eve Look

Hei, beauties !

Iata ca am ajuns sa scriu si ultima postare din acest an, in care va voi arata o idee de machiaj pentru seara de Revelion.
Pentru mine a fost un an superb, in care am cunoscut o multime de bloggerite talentate si minunate, in care v-am cunoscut pe voi, cele care ma cititi si va multumesc pentru tot acest timp in care mi-ati fost alaturi. 
Un an in care blog-ul a crescut vizibil, insa chiar daca am reusit sa realizez aici cat mai multe lucruri din cele pe care mi le-am propus, vreau ca in 2014 sa postez articole cat mai calitative si interesante pentru voi.
Va asteapta multe surprize ! Am o multime de idei pentru anul ce urmeaza si sper sa reusesc sa le realizez pe toate.
Vreau sa va urez sa aveti un an cat mai bun, cu multe impliniri, sanatate si iubire alaturi de cei dragi voua !








Va iubim si ne auzim cu bine in 2014 !
Distractie placuta ! 

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...