Pages - Menu

11 decembrie 2013

BIODERMA Photoderm MAX SPF 50+ Color

Ati vazut acest produs si in postarea cu favoritele lunii Noiembrie ( AICI ) si poate ca va intrebati de ce imi place atat de mult incat sa ii dedic un loc in topul lunii trecute, ei bine din acest motiv i-am dedicat o postare separata. :)



In trecut am folosit BIODERMA Photoderm SPF 30 AKN MAT si BIODERMA Photoderm MAX SPF 50+ in varianta incolora.
Cu cea care avea SPF 30 nu am avut o experienta prea placuta, fiind mult prea grasa pentru tenul meu in acel moment. M-am gandit sa incerc o crema cu SPF de la alta firma, insa i-am mai oferit o sansa si am achizitionat crema cu SPF 50 in varianta incolora.
Aceasta in schimb mi-a placut mult mai mult decat cea amintita mai devreme, fiind mai putin grasa, astfel mi-am putut permite sa o folosesc fara probleme. Cred ca m-a tinut aproape 8 luni acel tubulet, folosind zilnic o cantitate generoasa de produs. M-a surprins in mod placut si m-a convins sa o recumpar imediat ce s-a terminat, insa de aceasta data in varianta colorata.


Dupa cum stiti de cand mi-am pus la punct rutina de ingrijire si am gasit produsele potrivite care sa imi satisfaca nevoile tenului meu problematic, in ultima perioada s-a comportat surprinzator de bine !
Astfel imi permit sa aplic acum pe tot tenul doar aceasta crema cu SPF colorata, iar unde am neaparata nevoie de o acoperire putin mai mare revin doar pe zonele respective cu Vichy Dermablend. ( review AICI )
Pentru mine e un lucru mare, fiind obisnuita in trecut sa imi incarc tenul cu diverse fonduri de ten greoaie.


Aceasta crema este disponibila in trei variante :
  • incolor ;
  • culoare deschisa ( light ) ;
  • culoare inchisa ( golden ) .
Eu am ales varianta light, fiind destul de alba la piele. Chiar si asa este destul de inchisa ( sau mai bine zis portocalie ) pentru mine si credeti-ma ca nu sunt cea mai alba persoana vazuta pana acum. Asta m-a cam speriat la prima utilizare, insa am observat ca daca il intinzi foarte bine nu se mai vede nici o diferenta, deci este ok.
Produsul se prezinta intr-un ambalaj de plastic flexibil, ceea ce iti permite sa scoti tot produsul pana la ultima picatura, sub forma de tub de culoare portocalie, cu un aplicator foarte interesant si practic ce seamana cu un varf de pix, perfect pentru dozarea necesara. 
Nu se scurge din tub si iese atat cat vrei.


Textura sa este lichida si foarte lejera, se absoarbe repede in piele si ceea ce am observat si imi place foarte mult este finish-ul sau semi-mat, in comparatie cu cel incolor care era totusi putin mai gras decat acesta.
Nu este nevoie de pudra pe tot tenul, decat in zona T ( in cazul in care ai tenul mixt, ca al meu ). Insa tine de preferintele fiecaruia, mie imi place acel glow sanatos si natural pe care tenul oricum ar trebui sa-l aiba.
Are o acoperire mica, light. Acest fluid este recomandat tuturor tipurilor de ten, in special celor grase sau mixte. 



In concluzie, iubesc acest produs si il recomand cu mare drag.
Fetelor, tineti minte ca protectia solara este un must have pentru frumusetea si mai ales sanatatea pielii noastre. Aceasta nu trebuie folosita doar vara, ci pe tot parcursul anului.
Insa despre importanta cremelor cu factor de protectie solara ( SPF ) va voi vorbi intr-o postare separata, pentru ca este un lucru foarte important si sunt sigura ca multe dintre voi neglijati acest pas in rutina voastra zilnica. Eu cel putin, in urma cu 3 ani neglijam acest aspect, iar acum nu pot iesi din casa fara SPF-ul aplicat, fie ca ma machiez sau nu.


Cantitate : 40 ml
Termen de valabilitate : 9 luni de la deschidere
Pret : 


Ingrediente : 


  • Ati incercat acest produs ?
  • Folositi creme cu protectie solara zilnic ?
  • V-ar placea sa vedeti o postare despre importanta cremelor cu SPF ?


P.S. : Nu uitati ca sunt 3 concursuri care va asteapta :


With love,





2 comentarii:

  1. Buna Didi,

    Am cateva intrebari, sper sa-mi raspunzi :) Am tenul mixt, usor deshidratat. Crezi ca mi s-ar potrivi aceasta crema? Inca o intrebare, si eu am tenul alb (fototip 2, adica nu alba ca branza si cand intalnesc soarele ma ard:D), si ma cam speriat ce ai scris tu, ca pielea devine portocalie, asta se intampla cand aplici mult produs? Si ultima intrebare, este o crema usor de intins? Adica nu trebuie sa tragi de piele ca sa se intinda perfect? Am avut o astfel de experienta cu BB-ul de la Nivea si acum am teama asta la orice produs. Multumesc antiicpat si sper ca nu te-am deranjat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Corina !
      Nu este nici o problema, iti raspund cu drag oricand :)
      Eu am tenul mixt spre gras iar acest produs nu imi usca tenul si nici nu imi scotea in evidenta portiunile uscate, daca aveam. Pastra nivelul de hidratare al pielii, fara sa o ingrase sau sa o usuce mai mult, din acest punct de vedere cred ca se potriveste oricarui tip de ten. :)
      Legat de pigmentatia produsului, trebuie sa recunosc ca este destul de portocaliu si asta nu doar la aplicare sau doar atunci cand aplici prea mult, ci asa este nuanta ei, din pacate nu am gasit una mai deschisa si a trebuit sa o folosesc pe aceasta. Se adapteaza tenului bronzat, dar iarna cand sunt alba trebuie sa aplic neaparat o pudra, un BB Cream sau un fond de ten peste pentru ca este prea portocalie. Deci nu cred ca ti se potriveste nuanta.
      Se intinde usor, n-am avut probleme cu ea si nici nu mi-a disparut in " bucati " in timpul zilei in zonele in care apare sebumul, in cazul meu in zona T. Deci rezista pe piele mult timp.
      Este primul produs de acest gen pe care il am, pana acum am avut doar creme cu SPF ridicat dar in varianta clasica, alba, cand o aplici pe piele devine incolor. Probabil gasesti si la La Roche Posay ceva asemanator, parca am vazut eu, crema cu SPF nuantatoare, insa nu am incercat-o sa-ti spun daca este ok.
      In concluzie, nuanta nu ti se potriveste, ramane pielea portocalie dupa aplicarea acestui produs de la Bioderma, zic sa te indrepti catre un produs asemanator de la alt brand daca doresti neaparat o crema cu SPF colorata, sau eventual, o crema cu SPF incolora cu care nu poti da gres. :)
      Eu folosesc in prezent o crema cu SPF 50 de la Vichy Capital Soleil, este incolora si ma impac foarte bine cu ea. Daca am nevoie de putina culoare aplic un BB Cream sau un corector pe zonele cu probleme si pudra peste ( avand probleme cu sebumul ).
      Sper ca te-am ajutat, daca doresti sa imi pui mai multe intrebari iti stau la dispozitie cu drag.
      Iar daca doresti sa vorbim mai usor, te astept pe pagina de Facebook cu un mesaj privat. :*
      https://www.facebook.com/didisblog
      Kisses !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...