Pages - Menu

18 decembrie 2013

INGRIJIREA PARULUI #1 : Masti homemade naturale

Hei, beauties !

Daca tot m-ati rugat sa fac niste postari speciale pentru ingrijirea parului, iata ca am inceput aceasta serie pentru voi ! Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre mastile naturale, realizate in casa. Acesta este doar unul dintre multe alte subiecte foarte cerute de voi, fetelor.
Sper sa va placa si sa va fie de folos. :)



Pentru a mentine parul sanatos, trebuie sa-i oferim mai multa atentie. Astfel, mai jos va voi enumera micile "reguli" care, dupa parerea mea, sunt absolut esentiale :
  • Foloeste balsam de par dupa fiecare spalare a parului, iar o data pe saptamana o masca ;
  • Ai grija la nevoile parului tau ! Foloseste produse specifice tipului tau de par ( gras, uscat, normal, deteriorat, etc ) ;
  • Nu nelijati varfurile despicate ! Credeti-ma ca am incercat si eu diverse produse ce promit repararea varfurilor despicate. Nu vor avea nici un efect ! Varfurile despicate trebuie taiate o data pe luna sau maxim o data la doua luni ;
  • Nu-l stresati cu aparatele de coafat ! Il veti deteriora si mai tare. Folositi-le doar atunci cand este o urgenta. Daca stati in casa dupa ce va spalati parul, nu il mai uscati cu feonul, ci lasati-l sa se usuce natural. Iar placa sau ondulatorul nu le consider necesare, decat la o ocazie speciala ;
  • Nu frecati niciodata parul cu prosopul dupa ce v-ati spalat parul ! El este foarte fragil cand este ud/umed, astfel varfurile despicate vor aparea mult mai repede ;
  • Daca voi considerati ca nu puteti sta fara placa/ondulator, folositi macar produse pentru protectie termica ;
  • Folositi periile de par corect ! Nu va mai periati parul ca si cum v-ar alerga cineva, fiti blande cu el si periati-l pe sectiuni mici. Incepeti de la varfuri, nu direct de la radacini pentru ca daca parul este incalcit pe la jumatate voi veti trage acel nod pana ce se va rupe parul de tot. Incepeti de jos si urcati cu grija ;
  • Si periile de par conteaza ! Podoaba capilara este comoara unei femei. Daca doriti sa fie sanatos si frumos, nu mai cumparati perii de par la 2 lei ca acelea rup parul. Am avut tot felul de perii de par, iar cea care mi-a ajuns la inima este Tangle Teezer ( review AICI ), pe care o folosesc si in prezent cu acelasi drag ca la inceput. Este putin mai scumpa decat periile obisnuite, insa merita si o recomand ;
  • Nu va mai strangeti excesiv parul in accesorii ! Si eu obisnuiam sa-l prind in diverse elastice sau clamite, iar parul se subtia putin cate putin. Chiar daca noi nu vedem lucrurile acestea, ele se intampla. Ne mai intrebam de ce creste parul nostru atat de greu. Nu, el greste normal, insa trebuie sa ii oferim, dupa cum am spus, mai multa atentie. El se tot rupe si de aceea noua ni se pare ca el nu creste deloc.
Sper ca nu am uitat nici o idee importanta, insa daca am uitat voi reveni cu un update. Nu vreau sa va simtiti obligate sa respectati toate aceste " reguli ". Ele defapt nu sunt reguli, sunt niste mici sfaturi. Eu le-am descoperit in timp si pentru mine au functionat. :)


Acum sa trecem la subiectul de astazi, si anume mastile din ingrediente naturale, facute in casa. Eu am ales sa folosesc mereu ingrediente naturale, fie pe piele, fie pe par, deoarece sunt mult mai benefice fata de cele din comert. Am intalnit, intradevar, si produse din comert care si-au facut treaba foarte bine, insa pentru mine nu a fost destul. Macar stiu ce imi pun in par, nu ? :D

Mai jos va voi enumera 6 retete pe care le-am incercat pe parul meu, sau le-am recomandat altor persoane in cazul in care nu erau specifice tipului meu de par. Eu am parul uscat si deteriorat si de exemplu cele pentru par gras nu sunt potrivite pentru mine pentru ca l-ar usca si mai mult.

  1. Daca aveti parul foarte uscat aceasta masca este o minune pentru parul vostru. Aveti nevoie doar de 2 oua pe care le bateti bine, peste care adaugati 4 linguri de ulei de masline. Il aplicati de la radacina pe toata lungimea firelor de par, insistand pe varfuri. Va acoperiti parul cu o folie de plastic ( sau o punga ) si o lasati sa actioneze timp de 15 minute, dupa care il spalati in mod normal cu sampon. Aplicati masca sau balsamul preferat. Folosita regulat o data pe saptamana, este excelenta !
  2. Nu va faceti griji, am pregatit pentru voi si o masca pentru parul gras. Aveti nevoie doar de 1 ceasca de iaurt obisnuit peste care adaugati 1 ou. Amestecati ingredientele si o aplicati pe par de la radacina pana la varfuri. Masati scalpul timp de 2-3 minute, o lasati sa actioneze timp de 15 minute iar apoi il spalati in mod obisnuit cu sampon. Aplicati masca sau balsamul preferat. Recomand sa folositi aceasta masca o data pe saptamana.
  3. Daca v-a placut masca de mai sus pentru parul gras, mai am una pentru voi ! Aveti nevoie de 1 mar pe care il pisati bine, 2 linguri de otet de mere si 2 linguri de la o lamaie stoarsa. Amestecati toate ingredientele, aplicati pe par de la radacina pana la varfuri. O lasati sa actioneze timp de 30 de minute, iar apoi continuati cu rutina de spalare a parului.
  4. Pentru fetele cu parul deteriorat, aceasta masca este un must ! Aveti nevoie doar de 1 galbenus de ou, 2 linguri de miere, 1 lingura de ulei de jojoba, 2 linguri de ulei de ricin si 1 fiola cu vitamina A sau E. Amestecati toate ingredientele si aplicati de la jumatatea lungimii firelor de par spre varfuri, insistand pe acestea. Va acoperiti parul cu o folie de plastic si o lasati sa actioneze timp de 1-2 ore. Spalati in mod obisnuit.
  5. Pentru norocoasele cu parul normal, care nu au nici o bataie de cap din cauza acestuia, am pregatit o masca foarte simpla. Chiar daca nu aveti probleme cu parul vostru, nu trebuie sa il neglijati. Un rasfat pe saptamana, merita ! Aveti nevoie de jumatate de banana pe care o pisati bine, 4 linguri de apa plata, 1 lingura de ulei de cocos/jojoba/masline, 1 lingura de ulei de ricin. Aplicati doar pe varfuri si o lasati sa actioneze timp de 20 de minute, iar apoi spalati.
  6. O alta masca pentru parul uscat gasiti in articolul de AICI

Pentru parul uscat cele mai bune ingrediente naturale si prietene cu buzunarul nostru, sunt : uleiul de ricin, uleiul de cocos, uleiul de masline, uleiul de jojoba, etc. Aproape orice ulei este bun pentru ca hidrateaza in profunzime.


Ce parere aveti despre aceasta categorie : INGRIJIREA PARULUI ?
O gasiti utila ? Vreti sa fac mai multe postari de acest gen ? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...