Pages - Menu

31 octombrie 2013

Masca pentru tenul cu imperfectiuni

Va mai amintiti de masca hidratanta cu argila despre care v-am vorbit in urma cu ceva timp ? Vorbesc despre aceasta de AICI .. 
Ei bine, astazi m-am gandit sa va mai vorbesc despre o masca, tot cu argila, care imi place mie foarte mult si are efecte benefice asupra tenului.
Este vorba despre o masca pentru tenul cu imperfectiuni. Stiti si voi senzatia cand va treziti intr-o dimineata cu 3-4 monstruleti pe ten, exact atunci cand nu trebuie.
Pe mine m-a ajutat, sper sa va ajute si pe voi :)


Aveti nevoie de :

  • Un recipient in care sa preparam masca
  • Apa plata ( este mai bine sa va feriti de cea de la robinet )
  • Pudra de argila ( jumatate de pliculet )
  • Drojdie ( jumatate de cubulet )
  • Aspirina ( 4-5 pastilute )

Atentie : Tenul trebuie demachiat si foarte bine curatat inainte de a aplica masca !
Acestea fiind zise, haideti sa preparam impreuna mascuta noastra :)

Pasul I :


Puneti pudra de argila in castronel, sau in recipientul pe care l-ati ales voi.

Pasul II :


Pisati 4-5 pastilute de aspirina cu o lingura, pana se fac praf.

Pasul III :


Adaugati in castronel drojdia.

Pasul IV :


Peste toate ingredientele, adaugati o lingura - o lingura si jumatate de apa plata. Ideea este ca masca noastra sa fie ca o pasta cremoasa, nu trebuie sa curga de pe ten dar nici sa fie tare ca piatra. Ati inteles voi :D

Pasul V :


Amestecati energic pana ajungeti la rezultatul dorit.

Pasul VI : 

Aplicati mascuta pe ten si o lasati sa actioneze timp de 20 de minute, cam atat ii ia sa se intareasca. Apoi clatiti cu apa calda din abundenta. La final clatiti tenul sub un jet de apa rece ca gheata pentru a inchide porii.
Tapotati tenul cu un prosop, iar mai apoi aplicati crema preferata.

Va recomand sa folositi aceasta masca de maxim doua ori pe saptamana, pentru a nu usca excesiv tenul. Si inca un lucru foarte important : nu recomand sa va aplicati machiaj imediat dupa ce ati terminat toata treaba asta cu masca, lasati tenul sa respire. De aceea e mai ok daca o faceti seara, a doua zi tenul vostru va arata mult mai bine :)

Sper ca v-a placut, iar daca o incercati nu uitati sa imi spuneti parerea voastra intr-un comentariu aici sau pe Facebook .
Va pup ! :*

8 comentarii:

  1. Anca Gabriela Lupu31 octombrie 2013 la 09:38

    Chiar ieri mi-am cumparat si eu 2 pliculete de argila si vroiam sa imi fac o masca insa nu stiam exact ce sa contina,acum am vazut o idee buna,cu siguranta voi incerca>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Supeer ! Sa-mi spui ce parere ai despre ea >:D< daca doresti o sa mai fac mai multe retete cu masti ce au la baza argila :*
      Sa stii ca gasesti in Carrefour/Auchan o cutiuta cu 10 pliculete de argila la un pret de 9 maxim 10 lei. Eu zic ca iesi mai ok daca cumperi asa, si nu folosesti mai mult de jumatate de pliculet la o masca :D te tine mult :*

      Ștergere
  2. Interesanta masca ta! :D
    Eu foloseam masca de argila in combinatie cu lamaie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :*
      Si eu foloseam lamaia pentru imperfectiuni, usuca foarte repede :D

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Claudia, drojdia ajuta la curatarea in profunzime a tenului, ilumineaza si hidrateaza.
      Din cate m-am informat contine vitaminele B2 si B6 ceea ce ajuta la reglarea de sebum si a regenerarii celulelor :)
      Pe scurt, e ieftina si buna la toate :))
      Pupici !

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns, Didi, o sa incerc si eu masca!

      Ștergere
    3. Cu mare placere, Clau :*
      Abia astept sa-mi spui parerea ta :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...