Pages - Menu

3 octombrie 2013

Comanda Cosmetic-Style

Tocmai ce mi-a ajuns coletul de pe site-ul Cosmetic-Style si m-am gandit sa va arat si voua ce mi-am luat. :)
Este vorba despre un set de pensule, 35 la numar. Daca sunteti curioase de un review, dupa ce le voi termina de testat va voi spune mai in detaliu parerea mea intr-o postare separata, dedicata lor. NU uitati sa dati click pe poze pentru marire ! 



Pensulicile le-am comandat de pe site-ul lor, mai exact de AICI .
Ca prima impresie, pentru ca este prima data cand comand de la ei, mi-au surprins intr-un mod placut. Setul a venit ambalat foarte bine si veti vedea asta din pozele ce vor urma.


Cand desfaci coletul, dai de un saculet cu snur, dintr-un material de culoare neagra, cu numele brand-ului Beauties Factory.


In saculet se afla posetuta in care sunt pensulele. Pretul lor este de 150 de lei + 10 lei curierul rapid, eu zic ca este o afacere foarte buna. Initial le vroiam pe cele de la ELF sa le incerc, din gama Essentials dar sunt 120 de lei si doar 12 pensule, asa ca mi s-au parut mult mai ok acestea.
Coletul a ajuns foarte repede, pe 1 am dat comanda, ieri a fost procesata si expediata iar astazi au ajuns la mine. S-au miscat foarte repede. Am avut cateva intrebari iar ei mi-au raspuns repede si cat mai pe larg, sunt seriosi si respecta clientii. Imi place :), voi mai comanda cu siguranta de la ei !



Posetuta este confectionata dintr-un material ce imita pielea, lacuita. Se inchide cu un snur, ceea ce mi se pare foarte practic. Daca vrei sa o iei cu tine in vacanta sau daca pleci undeva si n-ai cum sa arunci toate pensulele in geanta si sa pleci. Este micuta, nu ocupa mult spatiu fiind foarte compacta iar pensulele stau in siguranta fara riscul de a le rupe sau deteriora.


Cand deschizi posteuta, ele arata ca in poza de mai sus. Fiecare pensula este ambalata separat intr-o folie de plastic, iar cele mai mari au in plus o alta folie ce ajuta perii sa stea intr-un loc. Ceea ce face sa primeasca inca un + din partea mea. :)


In poza de mai sus puteti vedea mai exact despre ce vorbesc. Pensulele mai sunt confectionate din par natural iar cele mici din par sintetic.


Cred ca daca nu sunteti makeup artisti, acest set este mai mult decat ideal pentru voi. Are pensule pentru orice ai nevoie, de la buze pana la ochi si fata. Iar unele pensule sunt foarte versatile, pot fi folosite in mai multe scopuri cu brio.


Pe fiecare codita a pensulei este inscriptionat numele brandului. Pensulele au un aspect profesional, sunt foarte moi la atingere si le-am pipait si verificat pe fiecare in parte si ma pot declara ultra-multumita pentru faptul ca nu le-au cazut nici macar un fir de par.



In pozele de mai sus le puteti vedea mai bine pe fiecare in parte.


Toate bune si frumoase, insa 3 dintre ele mi-au venit cu un mic defect. Se desprind de codita, insa nu afecteaza in nici un fel pensula in sine, nu ii cad perii sau ceva trebuie doar sa le lipesc cu putin superglue si sunt ca si noi. :)
Va zic asta deoarece daca patiti la fel, sa nu le aruncati ! Se pot "repara".


Abia astept sa ma joc cu ele, sa vad ce-i de capusorul lor si sa va pot spune mai apoi si parerea mea. Ca prima impresie le dau nota 9,5 din cauza faptului ca 3 dintre ele mi-au venit cu acel micut defect, iar eu sunt o lenesa incurabila sa le lipesc :)). Dar raportul calitate-pret este super !

Va pup fetelor :*!

10 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag! Azi au sosit si pensulele mele, acum le pozez si le postez :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Yay, abia astept sa le vaaad ! :D
    Multumesc, de asemenea :* pupici Claudia

    RăspundețiȘtergere
  3. astept sa ne spui parerea ta ca si eu ochisem un set de pensule de pe cosmetic style :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le stapanesti si sa le folosesti sanatoasa! Mi-as fi dorit sa am si eu atat de multe pensule dar... mai astept sa strang bani. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti multumesc, Daniela ! Eh, putin cate putin si imediat il vei avea :). Eu zic ca merita, este un pret mic pentru calitatea si numarul lor. Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...