Pages - Menu

10 octombrie 2013

Campania - Imi voi rasfata apicosmetic parul

Fetelor ati aflat de noile game lansate de Complexul Apicol Veceslav Harnaj ?


Produsele lor sunt foarte laudate, iar cei care le-au incercat stiu despre ce vorbesc :). Tare ma tenteaza si pe mine sa incerc noile lor produse pentru par.
Cele patru game noi lansate sunt :

  • Floral
  • Floramin
  • Apidermin
  • Apidermaliv
Sunt foarte curioasa cum este masca din gama Apidermaliv. Pentru parul meu uscat, cred ca ar face numai bine ! Iar daca si tu esti interesata sa incerci noile lor produse, trimite un mail la adresa marketing@complex-apicol.ro.

Va pup ! :*

13 comentarii:

  1. eu nu am incercat nimic de la ei pana acum, poate pe viitor cine stie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt foarte curioasa de produsele lor :D pupici Maya :*

      Ștergere
  2. Produsele pe baza de miere sunt la loc de cinste la mine acasa :) abia astept sa incerc si eu noua gama pentru par pe baza de miere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ador aproape orice produs care are in compozitia sa miere, face numai bine. <3
      Pupici !

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ar placea sa incerc si eu produsele lor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te tenteaza si pe tine :D ce mai astepti ? Te poti inscrie in campanie :* Pupici Carla

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac ! Eu sunt curioasa sa vad cum sunt :*

      Ștergere
  6. as fi curioasa sa citesc mai multe despre ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat ce le voi primi le voi si pune in testare :D iar mai apoi un review pe blog . Pupici :*

      Ștergere
  7. Suna atat de bine, mai ales ingredientele alea naturale

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...