Pages - Menu

22 august 2013

Review : Flormar Loose Blush-On

Chiar daca pana acum am mai folosit blush-uri publere si am spus clar ca nu voi mai incerca altele si ca voi ramane fidela celor compacte, totul s-a schimbat pana am ajuns sa testez si blush-ul celor de la Flormar , mai exact Loose Blush-On .



De ce am zis ca nu voi mai incerca alt blush sub forma de publere ? Pentru ca am avut experiente neplacute cu cele folosite in trecut, fie il aplicam dimineata cand plecam din casa si in cateva ore deja nu mai era acolo, fie isi schimba culoarea dupa un interval de timp, fie incercam sa il aplic si imprastiam prin toata camera numai blush si credeti-ma pe cuvant ca am mai folosit produse sub forma de publere : pudre, farduri de pleoape sau de obraz.
Cu acesta nu am avut probleme de genul ! Pun in capac cantitatea necesara iar in acest fel nu mai irosesc produs peste tot, oricum este foaaarte mare are 18 g , ma va tine foarte mult timp.



Produsul se prezinta intr-un ambalaj de plastic foarte dur si extrem de simplist. Este transparent si asta imi place pentru ca pot vedea cat produs mai am in el, cu un capacel negru pe care scrie numele brand-ului si al produsului , iar pe partea opusa sunt scrise toate informatiile necesare inclusiv ingredientele ceea ce este un mare plus .



Nuanta este foarte pigmentata, se ia foarte usor pe pensula dar trebuie sa aveti grija sa nu va treziti cu obrajii rosii dupa aplicarea lui , aplicati treptat cate putin pana ajungeti la intensitatea dorita .
Finish-ul lui este aproape mat, eu ador acest lucru.



Niciodata nu mi-au placut blush-urile cu sclipici pentru ca am tenul mixt si daca ar fi cu sclipici ar scoate in evidenta faptul ca arat ca un semafor din cauza sebumului .
Al meu este in nuanta LB03 , din cate am inteles sunt 3 nuante disponibile .



Denumire : Flormar Loose Blush-On
Cantitate : 18 g
Pret : 62 lei
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere

Il puteti cumpara din magazinele/standurile Flormar sau de pe site-ul lor online, mai exact aici .
Va pup fetelor, iar pana data viitoare sa aveti grija de voi ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...