Pages - Menu

30 august 2013

Favoritele lunii August 2013

Si uite ca fac si eu in sfarsit postarea cu favoritele lunii. Sa va arat ce produse am folosit cel mai mult in luna August si ce produse mi-au placut in mod special.

In materie de cosmetice :



  1. Rujul Deluxe Cashmere Lipstick Stylo de la Flormar, un rosu superb. Fie il tapotam pe buze si apoi il intindeam cu degetul sau cu o pensula pentru un look mai soft, fie il foloseam normal pentru mai multa intensitate . Mai multe despre el AICI .
  2. Fondul de ten High Performance de la Farmasi. Chiar daca nu am achizitionat de mult timp acest fond de ten, m-am indragostit din prima de el. Cred ca a fost dragoste la prima aplicare, hihi.
  3. Eye Primer Highlighter de la Flormar. Nu a existat machiaj fara el, fardurile nu s-au miscat din loc pana m-am demachiat, superb! Mai multe despre el AICI .
  4. Pensula Powder Brush de la Elf. Intr-un timp am folosit-o pentru ce a fost ea creeata, pentru pudra. Dar de cand am testat-o impreuna cu fondul de ten mentionat mai sus, m-am indragostit total de finish-ul obtinut cu aceste doua produse. Love it !
  5. Crema cu SPF 50+ pentru fata de la Bioderma. Am folosit-o toata vara, in fiecare zi cu incredere, imediat ce voi termina tubuletul voi achizitiona tot de la ei crema cu SPF 30 pentru anotimpurile mai friguroase. Sa nu uitati sa folositi si voi SPF !
  6. Rimelul Wild Mega Volume de la Max Factor. L-am folosit aproape la fiecare machiaj de cand il am, sunt foarte multumita de felul in care imi face genele dupa ce il folosesc pe acesta. Mai multe despre el AICI .
  7. Pudra de fata Happy Face de la Farmasi. Este o pudra fina, cu o acoperire ok. Nu prea imi place buretelul cu care vine dar eu o folosesc cu o pensula speciala pentru pudra si rezultatul imi place.


Pentru ingrijirea tenului :


  1. Servetelele fine de unica folosinta Frotto de la Lidl. Le folosesc pe post de prosop de sters tenul, imi plac si le voi recumpara oricand. Mai multe gasiti AICI .
  2. Apa termala marca Auchan. Ieftina, mare, buna. Si-a facut treaba, fixeaza machiajul foarte bine, m-a racorit toata luna August si mi-a calmat tenul. Voi recumpara varianta mare in curand.
  3. Gelul de spalat tenul Cleanance Gel de la Avene pentru ten gras. Am tenul mixt spre gras si acesta ma ajutat enorm sa-mi tin sebumul sub control, nu contine sapun si curata tenul foarte bine de orice rezid de machiaj, praf sau alte impuritati adunate in timpul zilei de pe ten.
  4. Demachiant homemade. In sfarsit mi s-a terminat demachiantul pe care il foloseam in trecut (va urma si un empties in curand) iar in sticluta in care aveam tonerul din aceeasi gama cu demachiantul de care vorbeam, am facut un demachiant homemade din ulei de masline si apa plata. Imi place, curata foarte bine si rimelul waterproof, lasa tenul hidratat.
  5. Crema nutritiva de la Gerovital Plant. Hidrateaza tenul foarte bine, nu mi-a creeat discomfort. Nu face cine stie ce tenului, doar hidrateaza si atat.
  6. Crema cu galbenele. O folosesc in fiecare seara pe post de balsam de buze si imi place ca hidrateaza buzele mult mai intens decat ar face-o orice balsam de buze. Am terminat mai bine de jumatate de cutiuta J.


Pentru ingrijirea parului :


  1. Masca de par de la MILMIL. Este cu ulei de cocos si miroase genial, mirosul se pastreaza in par si il lasa moale si hidratat. Cantitate mare, pret mic. Mai multe despre ea AICI .
  2. Balsam pentru par uscat/deteriorat de la Pantene. L-am folosit incontinuu de cand l-am primit, iar impreuna cu samponul din aceeasi gama face o treaba excelenta.
  3. Sampon pentru par vopsit de la Pantene. Mai multe despre balsam si sampon am scris AICI .
  4. Tratament de la LONCOLOR. Este cu ulei de masline, l-am aplicat pe toata lungimea parului chiar si la radacini cu cateva ore inainte sa ma spal pe cap. Daca aveam posibilitatea il aplicam seara si dormeam cu el asa apoi dimineata imi spalam parul. Se vede diferenta, il recomand!
  5. Keratina lichida de la Anian. V-am mai zis despre ea si cat de mult imi place, mai multe cuvinte legat de acest produs gasiti AICI .


Iar in materie de parfum :


  1. Parfumul Nina Ricci. In zilele sau noptile mai speciale de vara, cand ieseam in oras sau la un eveniment a fost parfumul perfect care m-a insotit. Persista foarte mult timp pe pielea mea, iar pe haine si mai mult. Nu mai zic de miros, il ador!
  2. Parfumul Dancing Lady de la Oriflame. L-am primit de la prietenul meu si de atunci l-am folosit zilnic fara exceptie, cred ca mai am pentru cateva aplicari si il termin. Imi place foarte mult mirosul lui, este foarte fresh, perfect pentru vara.

Random :




Acestea au fost favoritele mele in luna August. Pentru produsele la care nu am facut review, daca doriti sa fac puteti sa-mi lasati numele produsului in comentarii si voi incerca sa il fac cat pot de repede.
Va pup fetelor ! :*


6 comentarii:

  1. Mi-a placut sa citesc despre preferatele tale.
    Foloseam acum 1 an pudra Farmasi si-mi placea mult dar mi-am dat seama, dupa ce am incercat Stay Matte de la Rimmel, ca imi incarca tenul prea mult. Mai mult imi place Stay Matte, e mai lejera, doar ca nu mi-am gasit nuanta potrivita.
    Abia astept sa citesc review-ul pt fondul de ten High Performance de la Farmasi.
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. gelul de spalara a fetei de la Avene e si preferatul meu. la fel si keratina lichida

    te invit si la mine
    http://irinacosmetice.blogspot.ro/2013/08/cum-poti-primi-gratuit-orice-produs.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca avem favorite in comun, Irina ! :) Voi trece si pe la tine imediat.
    Pupicei. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunshine, eu ma inteleg bine cu ea. Nu imi incarca tenul, face o echipa buna cu fondul de ten tot de la Farmasi :D.
    Va urma un review pentru fondul de ten cat de curand :*.
    Pupicei !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultima poza e geniala! Avem cateva preferate comune luna aceasta. Te astept si pe blogul meu, in curand voi posta si eu preferatele mele :*
    http://beauty-makeup-life.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Hihi ,multumesc Madalina ! :D
    Ma bucur sa stiu ca avem preferate in comun. Voi trece, desigur, si pe la tine. Abia astept sa-ti vad si eu preferatele!
    Pupicei !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...