Pages - Menu

27 august 2013

Little haul

Astazi m-am gandit sa va arat ce mi-am mai cumparat. Nu fac haul-uri des pentru ca nu cumpar produse de care nu am nevoie, iar cele pe care le am nu stiu de ce se consuma foarte greu, acelasi lucru se aplica si la postarile cu produse terminate.Prefer sa imi iau strictul necesar iar in materie de make-up consider ca nu mai am nevoie de nimic in plus ( momentan, hihi :D ). Aceste produse nu sunt cumparate toate odata, ci in timp dupa necesitati, de aceea pe unele dintre ele le-am incercat si am reusit sa-mi formez o prima parere despre ele. In orice caz, daca doriti un review al unui produs va rog sa ma anuntati in comentarii si il voi face :*.



Acum sa trecem la oile noastre, mi s-a terminat gelul de spalat tenul , adica cel de la Elmiplant la care am facut un review aici , nu mi-a placut in mod special, nu a facut nimic deosebit tenului meu asa ca am decis sa nu il mai recumpar. In schimb, iarasi am revenit la cel de la Gerovital Plant, de asemenea gasiti un review pentru el aici . De la caldura si faptul ca transpir pe timpul zilei iarasi mi-au aparut cativa “monstruleti” pe barbie, asa ca mare mi-a fost bucuria cand m-am spalat cu acest gel si in cateva zile s-au “evaporat” , hehe  J . Vi-l recomand cu cea mai mare caldura ! Isi face efectul foarte repede si curata foarte bine .

Cum si eu sunt om , si cand imi mai apare un cosulet nu ma pot abtine sa nu il deranjez eu cu degetele , mi-au ramas si mie 3 semne de “buna purtare” pe obraz . Genul acela de cicatrice micuta si maro lasata de un cos, eu am acest gen de pete doar acolo si regret faptul ca nu le-am lasat in pace. Daca aveti un cos, va rog sa nu va infingeti in el ca lasa semn care trece foarte greu. Oricum, sa revenim, oh ce-mi mai place sa ma mai lungesc in vorba cu voi . Am citit,de asemenea, foarte multe review-uri pentru aceasta crema de la Farmec , mai exact Crema pentru pete, pistrui si albirea tenului. Trebuie folosita timp de 6 saptamani, doar seara ! Oricum , voi reveni cu un review pentru acest produs. Il folosesc in fiecare seara de cand l-am cumparat, dar timpul este relativ scurt si nu ma pot pronunta sa stiu daca a avut efect asupra acelor mici pete sau nu.

Mi s-a terminat si crema de la Nivea pe care o foloseam in fiecare seara, fara exceptie, gasiti review pentru ea aici , asa ca am vazut-o pe aceasta de la Gerovital Plant, mai exact o Crema nutritiva, pe raftul din Auchan si fara sa fi citit nici un review despre ea am cumparat-o asa J . Nu sunt dezamagita de alegerea mea, momentan ma inteleg foarte bine cu ea, ma dau cu acea crema de la Farmec pentru pete despre care v-am zis mai sus, astept jumatate de ora sa intre in piele si o aplic pe aceasta doar in cazul in care imi simt tenul uscat si cu nevoie de hidratare, daca nu, las doar crema de la Farmec sa actioneze pe timpul noptii.

Urmatorul produs este paletuta cu 120 de culori. Yay ! In sfarsit o am si sunt foarte fericita, sincera sa fiu nu mai am nevoie de nici un alt fard, de tot ce am nevoie gasesc in ea si sunt culori foarte pigmentate cu care lucrez foarte usor. Un review al acestei paletute gasiti aici .Este superba, am cumparat-o de pe BLOGSALE-ul Nicoletei la un pret foarte mic, de cat timp mi-o doream nu puteam sa nu profit de ocazie ! Multumesc , Nico, inca o data ! J

Chiar daca am ajuns sa termin al 4-lea tub de apa termala de la Avene, am tot auzit pareri bune despre aceasta din Auchan. Pret foarte-foarte mic si cantitate foarte ok ! Eu am ales sa cumpar varianta mai mica (150 ml) si am dat in jur de 5 lei pe acest tub, este marca Auchan . Mai este un tub mare (400 ml) care sigur il voi cumpara dupa ce il voi termina pe acesta( cel mare costa in jur de 8 lei). De ce ? Pentru ca face EXACT acelasi lucru ca si apa termala de la Avene, doar ca este de vreo 4-5 ori mai ieftin ,hehe J.

Bineinteles servetelele de unica folosinta de la Lidl, costa 3 lei cutiuta si are 200 de servetele. Folosesc 2 pe zi pe post de prosop de sters tenul. Ma impac foarte bine cu acestea, sunt foarte fine si ma tin mult timp, in plus economisesc si ceva banuti :D . Mai multe despre ingrijirea tenului gasiti aici .

Fondul de ten High Performance de la Farmasi, am citit foarte multe review-uri bune despre el si m-am hotarat sa il cumpar si eu. Cand imi voi forma o parere despre el voi reveni, desigur, cu un review.

Pudra Happy Face de la Farmasi , de asemenea am citit review-uri bune despre ea. Cea de la Lady’s mi s-a terminat complet, saraca :)), si a trebuit neaparat sa cumpar alta. 

Ulei de masline. Da ! Am tot spus ca abia astept sa mi se termine demachiantul pe care il folosesc in prezent pentru a-mi face un demachiant homemade. Sunt tare fericita ! Mai multe intr-o postare viitoare.

Corectorul CoverStick de la Essence, l-am folosit de cateva ori si imi place textura lui si cum se prezinta.


Cam acestea sunt produsele pe care le-am cumparat in ultima perioada, stiu sunt foaaarte putine in comparatie cu alte fete. Dar eu sincer nu simt nevoia de altceva in plus J.
Va pup fetelor, si pana data viitoare sa aveti grija de voi ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...