Pages - Menu

6 mai 2013

Top 5 produse sub 20 lei

Buna fetelor ! Am vazut ca tot circula acest tag prin blogosfera si am zis sa il fac si eu,de ce nu ? Imi place ideea de a gasi lucruri bune la un pret foarte mic si care chiar isi fac treaba cum trebuie. Nu le pun in ordinea preferintelor mele,le iau aleatoriu. Deci sa incepem !




1. Nelipsitul balsam de buze cu cirese de la Nivea. Are un miros irezistibil de cirese ce ma face sa il "mananc" mereu de pe buze :)) si nu e bine,hidrateaza buzele exact atat cat am nevoie ,fara sa para ca m-am dat cu ulei pe buze si le mai ofera si o culoare subtila buzelor,ce iti poti dori mai mult de la un balsam de buze?


2. Tusul lichid de la elf,la care i-am facut review aici .



3. Laptele demachiant de la Elmiplant Bioten cu miere si cimbrisor. E ieftin,demachiaza pana si tusul si rimelul waterproof,miroase bine,pe scurt : isi face treaba perfect .



4. Pudra compacta translucida de la Lady's Isabelle Dupont la care i-am facut review aici. Acum ca tot a inceput sezonul cald,iar eu cum am tenul mixt,este solutia perfecta pentru mine. Uneori imi aplic o crema usoara si hidratanta de zi apoi doar putin corector ici-colo unde este nevoie si pudra asta si gata.



5. Rimelul duo Regular & Waterproof de la ELF ,la care i-am facut un review aici. Alungeste genele cum nu a mai facut nici un rimel din cate am avut pana acum,iar in combinatie cu o linie de tus si un fard natural pe pleoapa este solutia perfecta atunci cand sunt pe fuga si trebuie sa-mi fac un machiaj rapid de zi.



Va pup! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...