Pages - Menu

7 mai 2013

Rutina mea de ingrijire a parului


Buna fetelor ! Astazi am ales sa va povestesc putin despre parul meu.

Acesta aste o poza recenta :





Culoarea naturala a parului meu este un blond-caramel,cand am fost mica a fost un blond extrem de deschis care ,evident spre ghinionul meu,s-a inchis in timp. Prima mea "schimbare" a culorii parului meu a fost atunci cand imi doream sa ajung din nou la culoarea aia superba de blond de cand eram micuta. A iesit culoarea pe care o doream,in schimb de atunci a inceput povestea cu parul meu. Incepuse sa se usuce la varfuri,sa se despice mai repede,sa faca mofturi :)) stiti si voi cum este. Nu puteam sa-l fac sa fie mai sanatos nicicum ,pentru ca trebuia sa imi vopsesc mereu radacinile sa nu se vada urat si neeaa.. am ales sa ma vopsesc mai apoi roscata. Totu' bine si frumos pana m-am plictisit de acelasi cap rosu :)) si am ales mai apoi sa fac o schimbare "dupa risc",si anume sa ma vopsesc brunet albastrui.
Ori parul meu este prea pretentios ca sa poata sa tina brunetul pe el fara sa se scurga vopseaua din el cand il spal,ori nu stiu. Pentru ca dupa o luna arata oribil,spalacit si necesita o noua vopsire . M-am obisnuit cu ideea ca pe parul meu nu va rezista niciodata brunetul asa ca am decis sa merg la salon sa decolorez ce a mai ramas din acel brunet. Asta am si facut,tipa de acolo la care merg de 3 ani incontinuu si nu m-a dezamagit pana acum,a ales sa foloseasca un decolorant mai bland pentru parul meu ca sa nu-l distruga,ci doar sa ma ajute sa scap mai repede de brunet si sa revin in timp dupa mai multe spalari la nuanta mea "naturala",sa zic asa,adica la acel blond-caramel.
Iubesc parul lung,mereu l-am avut pana la jumatatea spatelui si nu cred ca as avea curajul sa ma tund scurt :)),ar fii chiar o provocare pentru mine.
Am mai breton darrr...nu rezista mai mult de 2 saptamani ca il prindeam ca ma plictiseam de el.


Sa nu facem din postarea asta un roman,sa incep sa va zic cateva vorbe despre ce ii fac eu parului meu.


Nu imi spal parul mai des de 2 ori pe saptamana decat daca este vreo urgenta si trebuie sa ajung undeva "fresh" sa zic asa :)). Momentan folosesc samponul de la L`OREAL Elseve Total Repair 5. Sincer sunt la a 4-a sticluta si inca imi place,nu i-am gasit un inlocuitor mai bun deocamdata. Curata,hidrateaza,repara si ofera acea stralucire parului,ce iti poti dori mai mult de la un sampon ? Ah da,si il aplic de 2 ori.



Din aceeasi gama folosesc si balsamul de par pe care il alternez cu masca,evident din aceeasi gama :)) .



Odata pe saptamana folosesc masca de par pe toata lungimea parului fara radacini,iar in cealalta zi din saptamana folosesc balsamul de par de la radacini pana la varfuri.

Eu prefer sa il tin in prosop cam 20-30 minute cat timp e ud ca sa se scurga apa din el,iar apoi sa-l las sa se usuce singur ca sa nu-l mai deteriorez si cu feonul.
Dupa ce au trecut 20-30 de minute,scot prosopul din par si aplic 2-3 picaturi de ulei de argan doar pe lungimea parului,insistand pe varfuri,fara radacini.


Va pup ! :* 

2 comentarii:

  1. Chiar te va ajuta uleiul de argan,ti-l va hidrata,dar nu ti-l ingrasa deloc daca aplici o cantitate potrivita pentru lungimea parului tau. Iar pentru crestere ti-as recomanda sa iti faci o data pe saptamana o " masca " pe tot parul inclusiv pe radacini cu ulei de ricin. Iti masezi scalpul cu uleiul si apoi intinzi excesul,sau eventual mai adaugi,pentru lungimea parului.Ti-l prinzi si stai asa cu el vreo 3 ore daca ai avea timp,si daca ai putea ar fii excelent sa dormi cu parul asa peste noapte iar urmatoarea zi te speli normal. Te poti folosi de un prosop sa nu murdaresti lenjeria de ulei :) .Iar ca sa mai scapi de volumul in exces,daca obisnuiesti sa-ti usuci parul cu feonul,iti recomand sa nu o mai faci pentru ca asta il "umfla" si mai tare. Foloseste o solutie de Anti-Frizz cum este cea de la Syoss Smooth ,este foarte buna. Iti netezeste parul si nu mai arata atat de "electrizat" si se aranjeaza foarte frumos dupa. Te pup sper sa te ajute :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu ai folosit tratamentul cu ulei de ricin maxim o luna,nu ai cum sa vezi rezultatele :* la mine a avut efect. In plus,eu obisnuiesc sa adaug si putin de ulei de ricin in masca mea de par.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...