Pages - Menu

19 mai 2013

Machiaj violet simplu

Bună fetele ! Astăzi vă arăt un machiaj simplu în nuanţe de roz şi violet pe care îl port astăzi. E o zi aşa frumoasă şi călduroasă numai bună pentru o plimbare prin oraş,nu-i aşa ?:D
Fără   mai lungesc în discuţie vă voi arăta cum arăta :





Nuanţele de violet şi roz se potrivesc perfect ochilor verzi. Am realizat un machiaj eeeextrem se simplu,purtabil,de zi :) . 
Am folosit trusa de la Avon care o am de... ceva timp :)) şi am găsit-o zilele astea prin lucruşoarele mele şi am zis  o folosesc şi pe ea . Este în nuanţa Vintage Violet.



Am folosit un creion negru de la Ada : ieftin dar bun,după părerea mea. Nu am vrut  fie o linie intensă de creion,l-am blenduit puţin cu o pensulă subţire doar pentru a oferi puţină profunzime ochilor.


Pentru gene,nu am vrut decât  le fac mai negre. Nu am vrut nici alungire,nici volum.  le las cât de simple se poate şi naturale. Şi am folosit rimelul de la Essence all eyes on me .



Cam atât,nimic complicat după cum spuneam. 
Până dată viitoare vă urez o zi frumoasă tuturor !
Pupici :*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...