Pages - Menu

8 aprilie 2013

Curiozitate

Fetelor !

V-ati gandit vreodata cata putere poate avea un fond de ten cu o acoperire mare,un corector cu cea mai buna acoperire si o pudra,la fel, cu o acoperire foarte buna ? 
Ei binee :D ... stateam eu impreuna cu raceala asta a mea (culmea,eu nu racesc la -25 grade iarna si racesc cand incepe caaat de cat sa se incalzeasca,heh,ce norocoasa sunt) pe net si ma plictiseam in cautare de subiecte noi care sa-mi ocupe timpul (ca doar e vacanta,nu?) si am gasit un video suuuuper tare.
Ia uitati-va si voi  :




http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KtUUOxskTA0#!

Deci video-ul este facut "invers" sa spun asa . O "tornada" de make-up artisti incearca sa ii camufleze toate tatuajele de pe corpul tipului cu buretei si pensule de machiaj si cu toate cele enumerate mai sus.
Awesome,huh ? :D

Iar aici este video-ul , in care arata cum au facut asta mai detaliat :

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iLpbMqQMelk#!


Pupiiiici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...