Pages - Menu

3 aprilie 2013

Cum sa scapi de cosurile nazdravane?

Fetelor,nu e sacaitor cand ne apare cate un cosulet ici-colo in cele mai proaste momente?Stiu,de aceea astazi va voi vorbi despre niste "trucuri" daca as putea sa le spun asa, impotriva cosuletelor nedorite de pe fata noastra.
Atentie ! Eu nu am probleme cu acneea,deci fetelor,daca unele dintre voi aveti probleme serioase si grave cu acneea nu va pot ajuta cu nimic decat sa va sfatuiesc sa mergeti la medicul dermatolog.




Primul lucru pe care trebuie sa-l facem atunci cand simtim ca apare un cos este sa masam zona prin miscari circulare cu un cub de gheata sau cu o lingura (tinuta in congelator timp de 20-30 minute) . Faceti asta pana cand cubul de gheata se topeste sau lingura noastra s-a incalzit de tot.
Asta poate impiedica aparitia cosului sau daca apare v-a fii mult mai mic si v-a disparea mult mai repede . :)
Daca cosul deja s-a format,ai nevoie de minunata aspirina,care nu este buna doar pentru raceala sau durerile de cap,ci si pentru faptul ca are proprietatile de a face cosul sa dea inapoi intr-un timp mult mai scurt.
Reteta cu aspirina este : ia doua aspirine , zdrobeste-le intr-un bol, adauga 2 lingurite de apa plata . Pasta formata aplic-o pe tenul curat exact pe zona unde se afla cosuletul .Lasa pasta sa actioneze timp de 10-15 minute pentru ca doar atat ii ia aspirinei sa diminueze roseata si inflamarea,apoi clateste cu apa calduta.
Sfaturi pentru a preveni aparitia cosurilor sunt :
- schimba constant lenjeria de pat (fata de perna,etc) , prosopul cu care ne tamponam fata dupa ce ne spalam ;
-daca va machiati,spalati-va pe maini inainte (la fel procedati si cu pensulele de machiaj,dar si cu bureteii de machiaj ) ;
-demachierea dimineata si seara trebuie sa fie sfanta pentru oricare dintre noi,pentru ca ea ne ajuta nu numai sa stergem machiajul dar ne scapa de praful si microbii care au ajuns pe fata noastra in timpul intregii zile ;
-stiu ca probabil auziti peste tot (la tv,reclame,etc) : consumati minim 2 litri de apa pe zi,si probabil v-ati si saturat sa tot auziti asta dar chiar este foarte importanta apa pentru organismul nostru si bineinteles sa ne mentina pielea sanatoasa.

Sper ca v-am putut ajuta ! :*
xoxo

2 comentarii:

  1. Stiu ca Zynerith are un miros intepator,l-am folosit si eu dar chiar are efect. Cat despre bicarbonatul de sodiu,il folosesc mereu :D Singur sau in combinatie cu malai. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant articolul! ...Eu am scapat de cosuri si puncte negre dupa ce am inceput sa folosesc de la medic produsele prescrise, pe baza de ulei 100% pur de arbore de ceai tea tree de la Thursday Plantation. Asa ca am inceput sa folosesc patru produse naturale cu care am avut mare succes in lupta asta cu acnee.
    Am folosit spuma naturala, lotiunea tonica, creama hidratanta si un gel medicinal anti-acnee. Pe mine m-au ajutat aceste produse sa ma vindec definitiv asa ca le recomand. Pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...