Pages - Menu

3 aprilie 2013

Cearcane ?

Fetelooor ,bunaa ! :D
Cearcanele sunt problema cea mai intalnita ,fiecare femeie se confrunta cu cearcane,nu-i asa?
Eu nu am o problema foarte mare cu cearcanele,sunt mai putin vizibile dar anticearcanul este de nelipsit din machiajul meu zilnic. Am gasit o solutie buna pentru fiecare dintre noi ,zic eu, dar este si foarte economica.
Eu o folosesc constant ( sincer,cand imi amintesc si eu :))  ) si chiar se vad rezultate.
Deci sa incepem ,nu ? :D




Ceai de musetel , ceai verde si castraveti. 



Acum este la alegerea voastra ce doriti sa folositi ,puteti eventual sa le faceti cu randul acum este dupa preferintele fiecareia dintre noi .
Puneti compresele imbibate in ceai de musetel sau/ si de ceai verde in congelator , si aplicatile seara inainte de culcare. Ochii vostri nu vor mai fii dimineata atat de umflati ca de obicei,iar cearcanele vor fii din ce in ce mai vizibile (in timp,bineinteles).
Ceaiul verde dupa cum probabil stiti,contine cofeina si asta ne va scapa de ochii obositi , si pe langa asta este pliiin de antioxidanti .Ceaiul de musetel are efect calmant .
Cu ,castravetii procedam la fel : taiem feliute subtiri de castravete si le bagam la congelator si le puteti folosi ori dimineata  (daca aveti timp,eu nu am .. ) le puneti pe ochi si asteptati 5-10 minute si sunteti fresh.
Castravetele inghetat vitaminizeaza pielea si reduce vasele de sange marite din jurul ochilor,la fel este plin de antioxidanti .

Fetelor.. atentie ! Cearcanele nu vor disparea niciodata complet orice tratament ati folosi,fie el scump sau ieftin va vor ajuta doar sa le diminuati dar nu sa dispara in totalitate. Ele fac parte din personalitatea pielii noastre,la fel si alunitele de pe pielea noastra dar si liniile fine din palma .

Sunteti frumoase asa cum sunteti,fiecare are ceva special ! :*
Va pup!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...