Pages - Menu

15 ianuarie 2014

Salvarea tenului gras ♡

Dupa cum bine stiti, iubesc produsele romanesti iar Farmec se afla in topul favoritelor mele. Raportul calitate-pret este excelent si sunt accesibile tuturor. 
Orice produs pe care l-am incercat pana acum de la Farmec nu m-a dezamagit, ba chiar din contra, am ramas foarte placut impresionata de rezultatele obtinute si le folosesc cu drag in fiecare zi. ♡
Am fost foarte fericita cand am primit Crema hidratanta matifianta cu Aloe Vera deoarece eu avand tenul mixt a venit la fix !


Aceasta crema este formulata special pentru a regla secretia de sebum si pentru absorbtia excesului de grasimi, lasand tenul hidratat si matifiat.
Extractul de Aloe Vera are efecte antimicrobiene si antiinflamatoare. 


Acest produs nu blocheaza porii, iar eu avand un ten foarte pretentios si sensibil imi poate iesi cate o minune de cos daca produsul nu mi se potriveste. Cu aceasta crema imi merge foarte bine si a intrat intr-un timp scurt in rutina mea zilnica de ingrijire al tenului.


O aplic in fiecare dimineata pe tenul proaspat curatat, fie ca aplic machiaj sau nu. Imi tine sebumul din zona T sub control timp de 4-5 ore, dupa acest timp incepe sa se vada putin luciul pe frunte insa cu un servetel matifiant se rezolva problema fara sa fiu nevoita sa imi incarc tenul cu pudra.


Tin sa preciez ca face o treaba foarte buna pe post de baza pentru machiaj pentru ca se absoarbe repede in piele, lasand-o moale si catifelata.
Tenul capata un aspect sanatos si ingrijit, fara sa il incarce.


O mare parte din ingrediente sunt cotate ca fiind GOOD iar doua dintre ele BEST, insa la sfarsitul listei se afla Parfumul ce poate fi un iritant pentru tenurile ce nu tolereaza acest ingredient. Eu nu am avut probleme, chiar daca am un ten sensibil, insa sunt de parere ca orice crema trebuie incercata pe propria piele pentru a vedea efectele.


Cantitate : 50 ml
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere
Pret : 11 lei
Unde o puteti gasi : AICI, la standurile cu produse Farmec sau in hypermarket-uri.



In concluzie, recomand aceasta crema fetelor cu tenul normal/mixt/gras. Este soft, ieftina si isi face treaba ! 

Ati folosit acest produs?
Ce parere aveti despre produsele Farmec?

10 comentarii:

  1. Thank u Didi, chiar am nevoie de o crema noua, dupa ce m-a dezamagit un mare brand !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, am fost dezamagita de o multime de brand-uri scumpe si tot la produsele noastre la pret mic m-am intors :)
      Ma bucur ca ti-am putut fi de folos ! Sper sa-ti placa si tie <3
      Te pup ! :*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Super ! Ma bucur sa vad ca raspunsurile la acest produs sunt pozitive <3
      Te pup ! :*

      Ștergere
  3. si eu iubesc crema asta! am descoperit-o recent, sunt la a 3-a cutie. Parca imi si uniformizeaza nuanta tenului, imi place sa o aplic in strat gros, pt ca se absoarbe bine oricum :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat sa o aplic intr-un strat mai generos, insa voi incerca pentru ca m-ai facut curioasa.
      Ma bucur tare mult ca iti place !!! Pupicei ! :*

      Ștergere
  4. Am avut si eu aceasta crema acum cateva luni. Ma gandesc sa o cumpar din nou,mai ales ca matifiaza,iar ziua (si chiar si seara) e numai buna. M-am inteles f. bine cu ea cat am folosit-o. Cel mai mult ma bucura prezenta niacinamidei, a zincului,panthenolului,biotinei,extractului de castan... acestea au facut bine tenului meu predispus la acnee. Ma bucur ca ai pozat si ingredientele, cautandu-le am ajuns la postarea ta. :P N-am retinut daca are si niacinamide... Urmaream acest ingrediente... anti acnee e super! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, Andra. Matifiaza dar si hidrateaza tenul in acelasi timp, fiind si o baza foarte buna pentru machiaj. :)
      Si eu am tenul mixt spre gras, cu tendinte acneice in anumite perioade si m-am impacat tare bine cu aceasta crema. Nu stiu ce are in ea, dar a fost o prietena foarte buna cu tenul meu pana la ultimul strop. :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...