Pages - Menu

22 ianuarie 2014

Moyra No 304 ♥

Hei, beauties !

Revin astazi cu o noua manichiura, insa am intarziat putin cu aceasta postare. Se pare ca vremea nu tine cu mine, lumina naturala fiind foarte slaba nu am vrut sa le fac poze la lumina artificiala. 
A inceput si pe aici sa cada cativa fulgusori, iar eu ma bucur nespus ca am scapat ( sper eu ) de vreme ploioasa si nori, pot face poze linistita. 




Astazi vreau sa va vorbesc despre o alta frumusete de oja primita de pe Baff.ro . Vedeta acestei postari este ...


... Moyra #304 cu efect metalic ! 


M-am indragostit de aceasta oja inca de la prima aplicare deoarece acopera perfect dintr-un singur strat si am fost uimita cat timp mi-a rezistat aceasta oja pe unghii !
Pentru ca m-a intrebat o abonata la postarea de AICI  cat timp tine pe unghii, m-am gandit sa fac acest test si sa va arat si voua rezultatul :)


Dupa cum se poate observa si din poza de mai sus, s-a dus foarte putin din varful unghiutelor dupa 6 zile de la aplicare ♥
Ador efectul acesta metalic, fie ca este vorba de unghiute sau de hainute ! 



Va plac ojele metalice ?
Ce parere aveti despre aceasta manichiura ? 

4 comentarii:

  1. Imi place manichiura, e frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cea de a doua :) am avut si eu una asemanatoare
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cea neagra cu sclipici te referi ? <3
      M-am indragostit de ea ! Mi-a fost mila sa o dau jos de pe unghii :))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...