Pages - Menu

7 septembrie 2013

Review : Pudra compacta Farmasi Happy Face

Astazi v-am pregatit review-ul pudrei pe care o folosesc in prezent. 



Plusuri
  • este foarte fina
  • nu incarca tenul 
  • ambalajul este simplu si rezistent
  • cantitate destul de mare
  • face o echipa excelenta cu fondul de ten High Performance
  • pe tenul meu mixt, rezista in jur de 9 ore, dupa aceste ore necesita o reaplicare. Pentru tenul normal/uscat sigur ar zista mai mult
  • toate informatiile le gasim pe spatele ambalajului
  • vine impreuna cu un un buretel pentru aplicare si o folie pentru protectie




Minusuri :
  • din pacate, cand am cumparat acest produs nu m-am uitat inainte. L-am primit spart, dar acest lucru nu ma impiedica sa il folosesc cu placere
  • sunt nuante destul de putine, nu-mi amintesc exact cate dar eu am ales cea mai inchisa nuanta disponibila la momentul respectiv la standul lor si totusi este foarte alba
  • am incercat sa aplic pudra cu buretelul cu care a venit, dar finish-ul este unul total fals, este foarte alba pe ten. Insa aplicata cu Powder Brush de la Elf finish-ul sau este foarte natural, nici nu se vede ca porti pudra si face fondul de ten sa reziste. Recomand pensula pentru aplicarea sa.
  • ambalajul se murdareste foarte repede, dupa cum se vede si in prima poza. Se sterge foaaarte greu, dar acest lucru nu influenteaza produsul.

Ingredientele sunt acestea :


Nuanta pe care o am eu este 04. 



Denumire : Farmasi Happy Face Pressed Powder
Cantitate : 14 gr
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere
Pret : aprox. 10 lei 


Swatch :



Cam atat pentru astazi, ne auzim maine!
Va pup fetelor ! :*

4 comentarii:

  1. @Claudia, dupa cum am spus si in postare, este foarte alba, foarte deschisa. Dar aplicata cu o pensula, eu o folosesc pe cea Powder Brush de la Elf, nu se vede deloc ca porti pudra, nu este alba, parca se transforma :)) si eu am ramas uimita. Swatch-ul este facut cu degetul :) altfel nu se vedea nimic daca puneam cu pensula, sa va faceti o idee despre nuanta. Sper ca intelegi,pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am decat rujuri si oja Farmasi si imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Coco, am incercat ojele de la Farmasi, chiar mi-au placut ! Pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...