Pages - Menu

5 septembrie 2013

Review : Fondul de ten High Performance Farmasi

Sunshine, o abonata de a mea, mi-a cerut sa fac un review fondului de ten High Performance de la Farmasi, pe care l-ati vazut in favoritele lunii august . Asa ca iata-l, a sosit !




In anotimpurile reci nu obisnuiesc sa folosesc BB cream/CC cream, mereu apelez la fonduri de ten. Asa l-am gasit pe acesta, am cautat pareri despre el, review-uri, si am auzit numai lucruri bune despre acest produs si acest lucru m-a tentat sa il cumpar si eu.


Plusuri
  • produsul vine intr-un ambalaj din sticla, deci continutul ramane igienic
  • are pompita, poti doza exact cantitatea necesara pentru toata fata
  • pe spatele produsului gasim toate informatiile necesare
  • are o acoperire medie spre mare, nu este chiar full coverage, cel putin pe tenul meu
  • nu este greoi
  • nu incarca tenul
  • are un aspect uniform si natural
  • finish-ul sau este semi-mat
  • rezista pe tenul meu foarte mult timp, cand m-am demachiat seara el era inca acolo, putin sters in zona T din cauza sebumului
  • are un pret accesibil, zic eu ( 32-33 lei )
  • cantitatea obisnuita ( 30 ml )
  • nu usuca tenul, nu mi-a provocat nici o alergie
  • are un miros placut
  • cantitatea suficienta pentru tenul meu este cat o bobita de mazare
  • se intinde foarte usor
  • nu lasa urme/efect de masca
  • se consuma foarte greu
  • este foarte dens, o picatura ajunge sa acopere o suprafata foarte mare
  • poate fi folosit ( dupa necesitati ) pe post de corector pentru imperfectiuni, reveniti si tapotati usor cu degetele o cantitate foarte mica si se va acoperi foarte usor
  • este buildable, dar consider ca un singur strat este suficient 
  • poti vedea cat produs mai ai in sticluta

Minusuri
  • nu prea imi plac ingredientele sale, are cativa parabeni si mai are si parfum, dar mie nu mi-a facut nici un rau deci voi continua sa il folosesc
  • nu mi-am nimerit nuanta, asta este cam urat, aveti grija daca doriti sa achizitionati acest fond de ten trebuie sa va faceti swatch-uri la toate nuantele pe mana si sa iesiti afara, in magazin luminile sunt prea puternice si va pot deschide nuantele. Eu l-am cumparat undeva in jurul orei 21 si nu aveam nici o sansa sa ies la lumina naturala. Nuanta este inchisa pentru tenul meu dar il combin cu un alt fond de ten mai deschis sau cu BB cream-ul de la Garnier. 

Ingredientele sunt acestea :


Iar pompita arata asa :


Nuanta pe care o am eu este :



Denumire : Farmasi High Performance Foundation 
Cantitate : 30 ml
Pret : 32-33 lei, depinde de oras/magazin
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere


Si un mic swatch sa vedeti cum arata : 



In stanga este aceeasi cantitate pe care am intins-o in dreapta, cat un bob de mazare. Dupa cum vedeti nu am intins bine fondul de ten, deci se mai intindea inca pe atat, dar sa va faceti o idee despre cat este de dens si ce cantitate mica va trebuie pentru a acoperi o suprafata cat mai mare.


Sper ca v-a placut acest review! 
Daca incercati acest fond de ten, sau daca l-ati incercat, nu uitati sa imi lasati in sectiunea de comentarii parerile voastre.
Va pup fetelor. :*

6 comentarii:

  1. Am vrut de multe ori sa il incerc. Inca vreau, dar acum nu mai am finante :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am auzit lucruri bune despre fondul asta de ten am vrut sa mi l iau si eu dar avand in vedere ca am vreo 10 fdt + bb cream uri nu prea as avea nevoie

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristina : te inteleg perfect, stiu cum este :)). Cand vei avea iti recomand acest fond de ten, dar cum spuneam mare atentie la alegerea nuantei. Merita! :*

    @Kleo : Eu de obicei cand imi cumpar un fond de ten, daca imi place il folosesc pana la ultima picatura fara sa fiu tentata sa cumpar altul :)). Oricum, succes la consumat :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut ceva pe site-ul lor, dar eu nici in magazine nu reusesc sa nimeresc nuanta potrivita :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Claudia, eu te sfatuiesc sa cumperi de la standul din orasul tau cu produsele lor, nu de pe magazinul online, este foarte greu cu nuantele de la Farmasi...

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm,Suna si arata destul de bine,imi place foarte mult ambalajul <3
    Cred ca o sa-l caut si eu :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...