Pages - Menu

29 septembrie 2014

PALETA CU 28 DE CULORI

Hei, beauties !

Eu sunt adepta machiajului in tonuri neutre, in nuante calde, pamantii si deseori optez sa pun accentul pe machiajul ochilor insa daca timpul ma preseaza apelez la un ruj intr-o nuanta intensa si un simplu cat eye.

Astfel, paleta farduri de ochi Naras cu 28 de nuante mi-a atras atentia si s-a aflat pe lista mea de dorinte pana recent cand am hotarat sa o achizitionez. Girls, nu regret absolut deloc iar astazi ve-ti afla si de ce.  :)





Paletica este confectionata dintr-un plastic foarte fragil, usor si subtire deci trebuie sa aveti mare grija cand o folositi sa nu o scapati din maini.
Pastilutele de fard sunt de dimensiunea unei monede de 50 de bani, sa zicem, in orice caz in comparatie cu paleta de 120 de culori cantitatea acestora este considerabila.
Imi place ca este foarte subtire, slim, deci nu ocupa mult spatiu in geanta sau in bagajul pentru calatorii. Organizarea nuantelor in paletuta este chiar ok, din punctul meu de vedere, in partea stanga aflandu-se cele mai deschise nuante ( alb, bej, auriu ) iar in partea dreapta a acesteia aflandu-se cele mai inchise nuante ( maro, gri, negru ).
Calitatea fardurilor nu este excelenta, insa este cu siguranta mai buna decat a paletutei cu 120 de culori, incercand sa fac o comparatie intre acestea. Sunt putin prafoase, insa nu este un criteriu disponibil pentru toate fardurile din paleta.


Ce mi-a placut inca de la inceput este faptul ca si nuantele deschise au acelasi grad de pigmentatie ca si cele inchise, lucru rar intalnit la paletutele low cost cum este aceasta.
Regasim atat farduri mate, cat si sidefate sau cu sclipici, astfel putem sa ne jucam cu ele, sa experimentam si sa realizam atat look-uri naturale de zi cu zi cat si un smokey intens de seara, de exemplu.
Se aplica si se amesteca cu usurinta pe pleoape, iar rezistenta acestora este medie. Mi-a rezistat machiajul facut cu aceste farduri inca de dimineata de la ora 7:00 cand am plecat la liceu pana cand m-am intors la 14:00, deabia dupa 4-5 ore a inceput sa se stranga putin in pliu insa nu am folosit nici o alta baza decat un simplu corector pentru camuflarea micilor vinisoare, ceea ce pentru mine este mai mult decat ok.


Din punctul meu de vedere, este o paletuta ideala pentru fetele obisnuite ca si mine, pentru ca nu este un produs profesional insa isi face foarte bine treaba pentru banutii pe care ii dai.
Este si multifunctionala, sa-i zicem asa, deoarece eu am reusit sa folosesc fardul alb sidefat din coltul paletutei pe post de iluminator atat pe pometi cat si in coltul intern al ochilor sau pe arcada. De asemenea, unul dintre fardurile maro l-am folosit pentru conturarea sprancenelor, neavand o baza rosiatica.
Mereu am fost fana paletutelor in locul mono-urilor, pentru ca este mult mai usor de depozitat si transportat dar ai si toate nuantele la indemana de fiecare data cand doresti sa realizezi un nou machiaj. De cele mai multe ori, pentru ca sunt o lenesa, am evitat folosirea fardurilor mono pe care le detin si in prezent. Nu de alta, dar dimineata la ora 7:00 sau atunci cand te grabesti nimeni nu are chef sa sape in cutiuta cu produse de machiaj ca si intr-un sac fara fund, haha. :)


In paletuta am gasit nuante pe care nu le am in nici o paleta pe care o detin, ceea ce este un lucru bun, iar diversitatea acestora este foarte ok.
 Pentru iubitoarele de roz, mov sau nuantele neutre si calde de maro, aceasta paleta este pentru voi.
Trebuie sa recunosc ca la paletuta de 120 de culori, de jumatatea plina cu nuante de galben, portocaliu, verde sau albastru deabia m-am atins, poate doar pentru un strop de culoare pe pleoapa inferioara, in timp ce in prima jumatate am reusit sa golesc o multime de pastilute de nuante maro, haha. Si voi faceti la fel ? :)
Mi-ar fi placut ca ambalajul sa fie prevazut cu o oglinda si sa fie mai rezistent, insa nici nu poti sa ai pretentii pentru pretul pe care il are. 



In concluzie, chiar o recomand. Nu este o paleta excelenta, repet, insa pentru fetele care nu beneficiaza de un suport financiar pentru o paleta de o calitate mult mai buna cum sunt cele de la Sleek, de exemplu. Isi face treaba, costa putin si aveti destule nuante de unde sa alegeti pentru diverse look-uri.
 Acestea sunt perfecte atat pentru o zi la job cat si pentru o zi la scoala. Eu am achizitionat-o de pe site-ul Aoro.ro datorita pretului mult mai mic fata de alte site-uri. :)
Dupa cum spuneam la inceputul articolului, in viata de zi cu zi imi place sa ma joc cu nuantele, cu fardurile, insa sunt si zile in care timpul ma preseaza, in care ma trezesc tarziu pentru ca lenevesc in pat sau pur si simplu trebuie sa ajung repede undeva si am doar 10 minute la dispozitie sa realizez un machiaj decent. Atunci apelez la un simplu cat eye iar dupa preferinte un ruj intr-o nuanta intensa sau unul natural, mat.
Ador machiajul cat eye, consider ca avantajeaza foarte multe forme si marimi de ochi, iar pentru acest lucru fie folosesc o pensula tesita si un fard negru fie clasicul tus negru. Tusul pe care il folosesc in prezent este Ultra Precision si a reusit sa intre cu usurinta printre favoritele mele.


Ce mi-a atras atentia intr-un mod placut la acest tus de ochi L'Oreal Paris a fost, bineinteles, ambalajul. Auriul ofera o nota de eleganta, iar aspectul per total este unul luxos si scump.
Trebuie sa il agitati de fiecare data inainte de utilizare iar rezultatul este mai mult decat multumitor. Fetelor, dintr-o simpla aplicare obtineti o linie perfecta, neagra si opaca, am ramas suprins placuta de pigmentatia acestuia.
Se aplica cu usurinta, penita fiind dintr-un gen de buretel dar unul mobil. Rezista cu succes pe parcursul zilei, fara sa se transfere in pliu, lucru de care fug oricand, iar rezultatul este la fel de intens ca si dupa aplicare. :)


Totul tine de exersare si rabdare, apoi totul va fi mult mai simplu.
Chiar daca nu va iese linia si mai ales codita perfecta, continuati sa exersati cand aveti putin timp liber in plus pana obtineti rezultatul care sa va complimenteze forma ochilor.
Pretul este unul decent, iar calitatea superioara.
 Mai are rost sa spun ca il recomand si ca merita achizitionat? 


Kisses !


5 comentarii:

  1. Chiar imi place mult trusa, are multe culori deschise care pot fi folosite pentru a ilumina arcada, acele nuante de obicei se termina primele la mine. De asemenea nuantele de maro pot fi folosite pentru a realiza un machiaj soft pt zi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, stiu perfect ce zici, si la mine nuantele cele mai deschise se termina mereu primele iar apoi ma chinui sa le folosesc doar pe cele inchise. :))
      Ai dreptate, sunt ideale pentru astfel de look-uri :)
      Pupici.

      Ștergere
  2. Nice pallete:)

    PS: I would like to invite you to my new giveaway on my blog, a chance of winning a personalized customized case for your technology.
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place mult! :D Nuanțele sunt frumoase și sunt și mate, sună super!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult paleta! Sunt culori pe gustul meu si cred ca as reusi un machiaj super bun cu aceste culori. De asemenea, sunt de acord cu ce spunea Anca mai sus referitor la faptul ca poate iesi un machiaj "soft" din aceasta paleta :)

    M-am abonat la blogul tau si il urmaresc cu placere. Te astept si pe tine sa faci acelasi lucru. Sunt noua si ar insemna foarte mult pentru mine!
    http://passionforfashionbyt.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...