Pages - Menu

16 noiembrie 2013

O adevarata arma impotriva cosurilor !

In urma cu doua saptamani am inceput sa testez tratamentul pentru cosuri Normaderm Hyaluspot de la Vichy.
Am citit foarte multe lucruri bune despre acest produs ceea ce m-a indemnat sa il cumpar si eu sa vad daca poate face aceleasi " minuni " si pentru monstruletii mei.



Ce zic producatorii despre acest produs :

INGREDIENTE ACTIVE

  • Acid Hialuronic 1%: utilizat pentru prima dată într-un tratament împotriva coșurilor, formează un film invizibil la suprafata pielii, care acoperă coșul și îl protejează de contaminarea bacteriană ca un pansament
  • Acid salicilic 1.5%+LHA 0.5%: purifică intens din interior pentru o mai rapidă eliminare a coșurilor.

REZULTATE

  • În 2H, 99.9% din bacterii sunt eliminate*
  • În 48H coșul este eliminat fără urme**

Ei bine, da ! Face minuni.

Produsul se prezinta intr-un ambalaj sub forma de tub, foarte simplist si usor de folosit. De ce zic ca este usor de folosit? Deoarece are un aplicator metalic, prin care iese produsul, care poate fi masat direct pe zona cu probleme fara sa fii nevoit sa aplici cu degetul. In acest fel, totul este mult mai igienic.
Aplicatorul metalic ofera o senzatie foarte placuta de racorire in zona inflamata.


L-am aplicat doar seara pe tenul proaspat curatat, chiar daca ei recomanda utilizarea lui de doua ori pe zi ( dimineata si seara ) si l-am lasat sa actioneze peste noapte.
De la un cos in toata frumusetea, mare si urat, dimineata cand m-am trezit era diminuata roseata si umflatura intr-un mod wow ! A prins o micuta cojita la suprafata monstruletului, ce a cazut l-a spalat. Cosul aproape disparuse, a fost chiar o minune pentru mine. 
Actioneaza intr-un mod super repede, asa dupa cum promite. 


Urmatoarea seara, am repetat procedura si am aplicat din nou acest tratament pe acel cos sa vad daca dispare complet fara urme.
Intradevar, asa a si facut ! Monstruletul a disparut complet fara nici o pata/semn.
Eu sincer nu am mai intalnit produse atat de eficiente intr-un timp atat de scurt, il ador pur si simplu.


Este arma impotriva musafirilor nepoftiti de pe tenul meu din zilele delicate. :)
In doua zile scapi de ele definitiv, maxim trei zile pentru cele urate sub piele.
Sincera sa fiu nu stiu ce m-as face fara el, pentru mine este un produs must-have, mai ales atunci cand apare cate un frumusel atunci cand ti-e lumea mai draga.


Pretul sau este aproximativ 60 de lei, depinde de farmacia de unde il achizitionati.
Poate fi un pret destul de piperat insa 15 ml credeti-ma ca va ajunge luni bune, tinand cont ca trebuie sa aplicati o cantitate foarte mica doar local pe cosulet.
Merita incercat si il recomand cu mare inima !


Daca ti-a placut, apasa pe butonul de like a paginii de Facebook , pentru a fi mai aproape de mine ! :*

With love,


4 comentarii:

  1. un produs interesant.
    sincera sa fiu ,as prefera sa platesc acest pret si sa stiu ca da roade produsul...decat sa incerc altele mai ieftine:)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, decat sa cumperi 10 produse ieftine dar care nu fac nimic, mai bine cumperi unul, ceva mai scumput, dar stii ca este eficient.
      Te pup :*

      Ștergere
  2. ooo fain :) chiar m-ai pus pe ganduri,poate poate am sa-l incerc :P Faina postarea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc :*
      Abia astept sa aflu si parera ta dupa ce il vei achizitiona <3
      Te pup !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...