Pages - Menu

14 ianuarie 2013

TAG : A to Z things

Am citit pe unele bloguri despre leapsa pe care o vedeti si in titlu,si am zis sa incerc,well...



A

Age: 17
Allergic: la minciuni , clar :D
Animal: pisicile ,le ador
Actors: Leighton Meester


B

Birthday/Birthplace: Iasi
Best Friends: foarte putini dar de incredere
Body Part on opposite sex: buzele
Best Feeling in the world: cand stii ca te iubeste cineva cu adevarat :)
Best weather: noptile racoroase dar totusi calduroase de vara :D
Been in Love: dapi
Been on stage?: nu
Believe in yourself: da,clar !
Believe in life on other planets: sincer... nu .
Believe in miracles: da,de ce nu ?
Believe in magic: nu prea
Believe in God: da
Believe in Satan: nu
Believe in Santa: cred ca am trecut de varsta aia :))
Believe in Ghosts/spirits: nu
Believe in Evolution: normal

C

Candy: prefer jeleurile :D
Color: cred ca verdele
Cried in school: au fost momente in trecut
Chocolate/Vanilla: vanilia
Chinese/Mexican: nici unul eww
Cake or pie: cake
Countries to visit: Franta - Paris

D

Day or Night: ambele
Danced: da
Danced in the rain? : cand e vorba de un grup mare,multa muzica si distractie,de ce nu ?
Danced in the middle of the street: cred ca ar fii ceva nou :))

E

Eggs: yes, please!
Everyone has: o sansa de a evolua
Ever failed a class?: nu

F

First crush: in clasa a 2-a haha
Full name: Diana
First thought waking up: "iar imi sta bretonul ca o copertina?!" :))
Food: sunt pretentioasa la mancare
Fruits: pai cred ca ar fi : ciresele, pepenele verde,ananasul si capsunile inmuiate in ciocolata topita pe care le ador !

G

Greatest Fear: sa fac totul prost
Giver or taker: incerc sa le echilibrez,dar tind spre taker haha
Gum: nu prea ma dau in vant dupa ea
Good luck charms: lantisorul de argint primit la varsta de 6 ani

H

Hair color: natural : blond. vopsit : ciocolatiu (momentan)
Height: 1,68
Happy: din orice lucru marunt care mi se intampla zilnic :D
How do you want to die: nu ma gandesc la asta
Hate: pe nimeni si pe nimic.
In guys/girls
Eyes: sinceri
Hair Colour: saten-castaniu
Height: mai inalt ca mine,categoric!
Clothing Style: casual,cat mai simplu dar dragut
Characteristics: sincer,realist,sa ma faca sa ma simt bine in prezenta lui,sa fie deschis cu mine in orice subiect,etc :D

I

Ice cream: de vanilie
Instrument: melodii lente cantate la chitara ,cred.

J

Jewerly: inelele si cerceii

K

Kids: o sa vina si timpul lor,nu am nevoie la varsta mea :D
Keep a journal?: memoria mea e un jurnal

L

Love: fie animale,fie persoane,sunt multe !
Letter: D
Love at first sight: daa !

M

Milk flavour: Nesquik
Movie: P.S. : I love you !
Marriage: la timpul potrivit
McD's or KFC: KFC

N

Number of Piercings: am avut,nu mai am. dar ma bate gandul sa-mi fac in limba hihi
Number:  nu
Nickname: Didi

O

One wish: sa excelez in orice fac

P

Place you'd like to live: cred ca USA
Pepsi/Coke: Coke

Q

Questionnaires: dap

R

Reason to cry: depinde de moment
Roll your tongue in a circle? : haha

S

Song: nu am una preferata
Shoe size: 37-38
Slept outside: da
Shower daily? : da
Sing well? : haha da
Scientist need to invent: nu m-am gandit

T

Time for bed: in timpul saptamanii : pe la 2, in weekend/vacanta : oh,god !:))
Thunderstorms: idk
Touch your tongue to your nose? : nu :))

U

Understanding: destul :D

V

Vegetable you hate: spanacul
Vegetable you love: gogosarul sau ardelul gras in stare nepreparata (il cumperi,il speli,il mananci,simplu! haha)

W

Weakness: multe
When you grow up: idk
Who makes you laugh the most: prostia oamenilor
Worst feeling:  sa pierzi pe cineva drag
Where do we go when we die?: sper la un loc frumos
Walk with a book on your head?: da,am incercat.

X

X-Rays: idk

Y

Year it is now: 2013

Z

Zoo animal: mai bine zoo human,nu suport sa ma gandesc cum stau animalele alea inchise ,ar fii frumos sa vada si cei care detin asa ceva cum este!
Zodiac sign: Varsator


Dau leapsa mai departe tuturor care vor sa incerce ! :D

Xoxo :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...