Pages - Menu

22 decembrie 2012

Lacul MAGNETIC TWIST by Flormar

Bunaa dragilor! In sfarsit,astazi,am intrat si eu in posesia primului meu lac de unghii magnetic,cum vedeti si din titlu este vorba de cel de la Flormar, iar al meu este in numarul MG06.Este un albastru metalic extrem de frumos.Deabia am terminat unghiile,este seara si nu am avut alta posibilitate sa fac pozele decat la lumina neonului sau la bec.


Aceasta poza este facuta la lumina neonului (asa arata defapt) :




Iar aceste poze sunt facute la lumina becului. Vazute si in realitate la lumina becului se vede exact ca in poze,pare mai mult un negru,dar nu este:





Cum se foloseste acest lac magnetic : Pai este foarte simplu,lacul vine cu un mini-magnet ,care il puneti deasupra unghiei,foarte aproape de aceasta (dar sa nu o atingeti) imediat dupa ce v-ati dat cu lacul magnetic si tineti-l acolo timp de 10 secunde siii... gata !! O unghie este gata . Repetati aceleasi etape la fiecare unghie in parte. Modelul care il lasa acel magnetel de la lacul magnetic by Flormar este sub forma de dungi oblice. Sunt si alte lacuri care au diverse modele pe magnetel si sunt fooaarte curioasa sa le cumpar sa le incerc si eu  :) . 

Va las mai jos un videoclip in care o sa vedeti exact cum se foloseste acest lac pas cu pas :
https://www.youtube.com/watch?v=_6gZsBVzlMI (  ca sa sariti peste ce vorbeste ea acolo,muuult si fara sa inteleaga nici una dintre noi,mergeti direct la minutul 4:50 ). 


Parerile mele despre acest lac :

+Manichiura ta este gata in 10 secunde pentru fiecare unghie,deci cam in aproximativ 5 minute aveti o manichiura foarte frumusica si diferita;
+Perfecta pentru persoanele care nu au rabdare/nu au timp/nu le place sa stea cate jumatate de ora-chiar o ora ca sa isi faca modele pe unghii;
+Are un pret accesibil oricui,zic eu (12 lei);
+Destul de mare (11 ml) ;
-Primul "minus" pe care l-am gasit acestui lac este faptul ca este doar acest model de magnetel(dungulite oblice) la Flormar in momentul actual;
-Al doilea "minus" al lacului este legat de culorile pe care le are toate lacurile magnetice by Flormar.Eu as fi preferat sa fie si culori mai vii,dar mna :D .


Culorile lacurilor MAGNETIC TWIST by Flormar le puteti vedea mai jos (eu am 06 ,cred ca am mai zis) :



Si cam asa arata lacul nostru dragut :D :








EDIT :

Am revenit cu o poza sa vedeti cum arata unghiutele la lumina zilei :





Sper sa va cumparati si voi acest lac magnetic,sigur o sa va placa !
Daca aveti nelamuriri lasati in sectiunea de comentarii.
Ne vedem la urmatoarea postare.
X.O.X.O. !

2 comentarii:

  1. Intr-adevar, chiar e diferenta intre lacul meu si lacul asta, se vede muuult mai fain, dar si tu ai unghiile de asa natura. Te puuup! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...